1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Black Arrow Download

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phoenix NL, 3 nov 2004.

  1. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo allemaal,

    ik heb net de download van Black Arrow gedownload maar nu heb ik een probleempje. Elke keer als ik een server van een van die nieuwe maps inga, dan zegt ie dat er een probleem is en dat daarom je scores niet worden bijgehouden. Maar als ik er uitga en gewoon bij de statistics kijk, dan staat er 'server error'. Dus ik kan geen punten meer halen en ik kan ze ook niet meer zien. :confused: :'-( Iemand anders ook dit probleem en/of weet je misschien hoe ik het moet oplossen?? :{

    alvast bedankt! :)
     
  2. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    zijn de nieuwe maps ook te spelen in multiplayer mode met optie terroristhunt of mission?

    Of is het alleen sharpshooter
     
  3. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de nieuwe download?
     
  4. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Zie hoofdpagina XBW
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Het zijn denk ik (weet het vrijwel zeker) gewoon deathmatch maps, dus dat je elkaar meot neerschieten, en niet CPU's (computer tegenstanders). Dus te spelen in Retrieval, Sharpshooter, Team Survival, Survival en die sateliet mode.
     
  6. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, mijn probleem is opgelost. Ik moest hem gewoon nog een keer downloaden... |:-
     
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    zijn de stats eigelijk gereset?
     
  8. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina