Ik hoop dat het spel net zo goed word als de film, dan gaat ik hem zeker kopen. JAAAAAA, dit is wel de 100ste post een voorlopige mijlpaal(tje) is bereikt
Ik heb de film nog niet gezien en de DVD komt hier pas op 17 september uit ofzo :{ Nouja, in de filmpies zag het er een stuk leuker uit dan de vorige DF's..
Wat zeg je dan? Tjakaaaaa! Ok ontopic weer anders gaat Wouter weer topics closen wegens mijn onzinige (lol hebben mag niet meer:{ ) bullcrap. Ik kijk uit naar de game, maar uuh weet iemand of ie ook Xbox Live gaat krijgen? I hope so, al werd ik op de pc vet aan flarden geschoten toen ik online ging
en timesplitters 2 , wanneer komt die ? lijkt me de enige game (voorlopig) die halo een beetje kan vervangen voor multiplayer
en timesplitters 2 , wanneer komt die ? lijkt me de enige game (voorlopig) die halo een beetje kan vervangen voor multiplayer
timesplitters 2 komt eind september. En als deze game is zoals wordt beweerd vervangt de multi niet een beetje die van halo(die zuigt btw) maar kickt zn ass: met stationary guns, bots en meer wapens tegelijk.
cooool!!!! dan weet ik eindelijk waaraan ik m'n waardebon kan gaan voor gebruiken ! had namelijk waardebon gekregen voor xbox game ! lijkt me echt zo'n cool spel!