black list personen Adressen.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Infinity, 11 apr 2003.

1. Infinity

Infinity ryu hayabusha

Leuk Bevonden:
    0
    had een ideetje maar weet niet of het al vaker is gezegt, :{

als ik op de blacklist zou staan omdat een deal niet goed is verlopen zou ik gewoon een andere nickname nemen plus een ander email adres :cool: niet dat ik er op sta hoor :D .
    mijn idee is dan ook om de adressen van de blacklist personen achter hun nicknames te zetten zodat iedereen kan checken of ze niet zaken doen met een black list persoon die nu een ander nickname heeft.

het is maar een ideetje

greetz infnity

2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Dan wil je niet weten wat sommige personen kunnen gaan doen! Denk dat dit beetje overdreven is opzich.. Natuurlijk is dat wel de beste manier, maar stel je staat op het forum als slecht bestempeld en iedereen weet je adres.

3. Infinity

Infinity ryu hayabusha

Leuk Bevonden:
    0
    daar hebben ze zichzelf dan tog aan te danken, dan mot je maar geen nep deals slluiten en jezelf er voordeel mee doen, iedereen heeft die tog zelf in de hand

4. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    100% mee eens, want ik ben bang dat ik misschien iemand op zo'n lijst zal moeten gaan zetten (en even langs gaan natuurlijk) als ik niets hoor...als mensen rare dingen willen doen, eige schuld dikke bult toch? (weet trouwens niet of t legaal zou zijn zomaar mensen hun adres vrijgeven?)

5. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij mag dat niet eens i.v.m. privacy,

@ Infinity toch is met ch i.p.v. een G

6. Infinity

Infinity ryu hayabusha

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat je je recht op privacy verspeelt als je nep deals sluit.
    iedereen moet kunnen weten dat je niet te vertrouwen bent. je voorkomt hier gewoon meer nep deals door

ohja ice toG dat is net weer iets korter als toCH scheelt weer typen he :p

7. Infinity

Infinity ryu hayabusha

Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden de moderators hier eigenlijk van ?

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk niet dat het aan ons ligt om te beslissen of wij iemands privacy mogen schenden...

9. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Helemaal niet mee eens, je zou zo iemand die zich wel aan de deal heeft gehouden of iemand die je enorm haat ofzow (zelfs al heeft hij geen xbox) er zo voor aan kunnen melden, dit is helemaal niet handig, en er zal misbruik van worden gemaakt...

10. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag me ook af waarom je dat eigenlijk zou doen..

Als ik met iemand een deal afsluit kijk ik of hij in de lijst voorkomt, zoniet dan stuurt hij 't maar eerst op voordat ik ook maar iets op stuur. En zo is het probleem voorbij, en dit is ook meteen de oplossing.

11. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja kan ook gewoon een lijst maken van mensen in de zwarte lijst en hun ip adres gewoon blokken voor meer accounts aan temaken.
    De Admin's van XBW kunnen toch zien op wel ip adres iemand zit.

12. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, als je (nog steeds) niet op de lijst staat, en de ander ook niet, houdt t toch op wat dat betreft :)

Ach, t maakt mij ook niet zoveel uit, ik ga zelf wel langs, maar voor mensen die in de toekomst met diegene zouden dealen zou het wel handig zijn....

en natuurlijk moet niet iedereen zomaar iemand op de lijst kunnen zetten...t moet uitgezocht worden etc. en als de mods geen antwoord krijgen van de "aangeklaagde partij", of een slecht antwoord natuurlijk, is het wel duidelijk. (als je het goed doet heb je altijd bewijs...)

Ik vind t idee op zich wel goed, maar er zitten ook nadelen aan...

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    \

nee, inderdaad dit moet de crew beslissen.
    maar stel dat iemand op school (ander IP als thuis) via X-bazar iemand belazerd. hij heeft waarschijnlijk het zelfde adres. je stuurt het op en je bent het kwijt.

Stel, je weet z`n adres. ik zou nu niet opsturen.
    Maar, dit mag dan alleen bij iig, blacklist mensen

14. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind dat iedereen betrouwbaar moet zijn. (duh)
    waarom staan er bij de black list eigenlijk een paar mensen waar niets bij staat waarom ze black zijn?

en je moet op school niet op gamefora zitten (doe ik toch)
    hun ip moet worden geblokt. denk ik.

15. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van een blacklist van gamertags?

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee helemaal niemand heeft het recht om op deze wijze iemands privacy te schenden. *verwrpt hierbij het idee.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is al helemaal niks :cool: Ik bedoel; Hoe controleer je het gedrag van mensen? Sowieso; Is het de taak van dit forum om mensen te controleren op gedrag buiten dit forum? zat ik nml laatst ook al aan te denken; Hebben wij het recht iemand te bannen van het forum als die zich ernstig misdraagt op Live? Neen, want zolang de persoon geen gevaar is voor onze community lijkt mij dat helemaal niet nodig.

18. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    |:- dat zou leuk worden. Ik sla mijn broertje en krijg een ban op xbw:+;)

Als iemand echt fout is krijgt die wel een ip-ban toch? voor de rest moet jezelf gewoon inschatten. Ik ben iig erg voorzichtig met 'geen-Vertrouwens-lijst' members, of ze nu 1 dag of 1 jaar zijn geregistreerd.

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zelf kijk ik niet alleen naar die vertrouwenslijst, maar check ik ook via z´n profile zijn oude posts. Op die manier kun je een beetje een beeld krijgen met wat voor soort persoon je te maken hebt. Natuurlijk werkt dit niet bij iedereen, maar het geeft mij in ieder geval wat meer zekerheid.

20. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zelf een goede idee vond van iemand een tijdje geleden was om aan tegeven hoeveel goede deals iemand gemaakt heeft.
    Dan weet je bijna helemaal zeker dat je een deal maakt met iemand die te vertrouwen is want iedereen kan wel ff 1 goede deal maken en dan sta je meteen op die lijst. Ik vind dat je misschien wel onderscheid moet maken tussen iemand die al 15 deals ofzo gemaakt heeft hier en iemand die er maar 1 gemaakt heeft want dat kan je nu niet zien. Geeft mij persoonlijk dan meer zekerheid.

Deel Deze Pagina