Ik heb een probleem waarvoor ik al de hele week het internet uitkam, maar tot dusver zonder resultaat. Het probleem is als volgt: Als mijn NAT-type strict is, dan connect hij nog wel als ik op xbox live klik in het black ops menu, maar vindt hij vervolgens geen tegenstanders en kan ik niet in de lobby's van vrienden. Maar als ik mijn NAT-type open zet en ik druk op xbox live, blijft er ongeveer een minuut "connecting.." in beeld staan, om vervolgens te zeggen dat de black ops servers momenteel niet werken! Het gekke is dat als mijn NAT-type open is ik wel CoD MW, WaW, MW2 en GTA IV goed kan spelen, maar bijvoorbeeld Fifa weer niet Ik heb al zonder resultaat geprobeerd om poorten te openen, maar dat zou kunnen komen omdat ik ergens iets fout heb gedaan. Ik heb een speedtouch 716 en de provider is XS4ALL. Er loopt een kabel van de router naar een ethernet switch, en vanuit die switch een kabel naar mijn Xbox. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik word helemaal gek!
En als je zou proberen om rechtstreeks op de router het spel proberen te spelen, dus zonder ethernet switch er tussen. wat ik zelf denk (niet echt ervaring in) is dat er een conflict is met ip-adressen en de gateway... maar nogmaals heb er niet de ervaring in om je echt te helpen, maar dit zou ik bedenken waar het aan zou kunnen liggen. gr. richard