Wat denk jij van Black Ops,word het een aftreksel van MW2 of word het weer een pro game zoals Cod4,laat het hier weten of zien!!
iemand van mijn school 'zegt' dat hij black ops beta heeft voor zijn omgebouwde 360, maar als ik op internet kijk zie ik op allerlei sites dat er geen beta is..? En verder, wat hij er van zei is dat het gwn een soort mw2 is, alleen wat andere wapens, perks, killstreaks... en met tactical insertion: als je op een tactical insertion van jezelf spawnt, dan heb geen ggeet tactical insetion: tegen boosters. maar er zit ook NAZI ZOMBIES co-op in als ik me niet vergis. opzich wel veelbelovend, maar ik heb de laatste tijd veel mw2 gespeeld en ga nu denk ik weer veel cod4 spelen, is en blijft een bijna perfecte game
http://binsearch.info/?q=black ops&max=250&adv_age=365&server= Hij staat ook op Usenet zie ik. Maar alleen voor J-Tags, dus die mensen worden snel geband. Ik ben benieuwd maar ik ga nog geen uitspraken doen: hij wordt beter/niet beter. Wel hoop ik dat de balans tussen de AR's en de SMG's wat beter wordt uigewerkt.