lijkt me niet.. maar ja wie ben ik!! Volgens mij is het alleen maar een slecht spel van een goeie films.. maar wie weet..
Denk wel da ik hem ga kopen, mede omdat ik films heel goed vind maar het spel ziet er ook deftig uit , geen killer maybe, maar toch deftig, meeste previews zijn ook behoorlijk positief
Schijnt wel een coole game te gaan worden. Graphics zijn ok. moves zien er slick uit., Blade is cool. Maybe wordt het nog wat!
Ik weet nog niet of ik hem ga halen, misschien wel een titel om in de gaten te houden. Hij komt volgensmij 27/09/2002 uit. Tegen die tijd maar een keer een review lezen
blade 2 rules de film en 1 ook vooral de eerste disco scene, ik heb dat nummer gedownload die roeleert. Graphics zouden nog al kut worden had ik gelezen. moet je even op tothegame.com kijken dan zal je een paar dingen kun lezen zoals hands-on
previews zijn altijd positief. want ze gaan natuurlijk niet oordelen als ze niet de complete versie mogen testen.
Gewoon afwachten op de reviews zeker ? 'k verwacht scores tussen 70-80 % voor Blade II en dan koop ik hem als de scores en reviews slecht zijn niet kopen dus, logisch ]:-
Ja simpel zat ja.....ik denk niet dat hij supah gaat worden maar ik vond de film gewoon goed, dus de game moet je gewoon een x spelen. Misschien eerder een game om te huren...