mijn pc doet raar als ik de pc opstart dan komt vaak zoon blauwe scherm met iets erop en dan start tie weer op nieuw op weet iemand raad mee
Dit is veel informatie om iets mee te doen! :-( - Welke windows versie gebruik je? - Heb je pas software geinstalleerd waarna het probleem is gekomen? - Heb je pas hardware geinstalleerd waarna het probleem is gekomen? - Als je een blauwscherm heb gekregen en hij start opnieuw, krijg je dan soms ook nog een blauwscherm? - Aangezien het niet altijd is als je opstart: kan het zo zijn dat je bepaalde USB apparatuur aangesloten hebt als het gebeurt die anders niet aangesloten zijn (bijv. een USB memory stick) - Gebeurt het als je PC koud is en opstart, of alleen als hij al een tijdje aan heeft gestaan e je daarna opstart?
ik heb een packard bell computer windows xp AMD Athlon Processor Kloksnelheid:798 320 MB RAM-geheugen en @geen echt idee bij mij is ook zone geheugen dump fout
soms komt dat blauwe scherm 2 of 3keer achter elkaar. ik had me pc geformateerd en paar weken later kwam dat blauwe scherm,
bedankt Raptiod het werkte ik deed de oude geheugen eruit en liet alleen de niuwe zitten en nou start normaal op maar ik heb nou wel 265mb inplaats van 320 maar dat maakt niet nou kan ik weer gewoon spelletjes spellen