''Experience the most gripping and famous battles of World War II through the eyes of a squadron commander and ace fighter pilot.'' ''Blazing Angels - Squadrons of WWII van Ubisoft is een rasechte action flightsim waarbij in ieder geval de strijd boven Pearl Harbour tijdens de verrassingsaanval van Japan aan bod komt. Blazing Angels wordt gespeeld met het camerastandpunt achter het vliegtuig. De dikke zwarte walmende rook op de screenshots belemmeren je het zicht.'' Uitgever: Ubisoft Ontwikkelaar: Ubisoft Romania Genre: vliegen/actie Release: Zomer 2005 Gameplay footage <<<<<<<<link werkt (nog) niet goed XBW info + trailer Gamespot gameplay footage
Dit spel gaat hard ownen en staat la op mijn koop lijstje. Grafisch is het ook mooi grauw gemaakt voor een echt spannend WOII sfeertje te maken.
Is een van de eerste 'vlieg' spellen op xbox, tot nu toe all1 nog maar crimson skies en binnenkort heroes of the pacfic. Maar in dat laatste filmpje ziet de gameplay er wel vet uit. Hopen dan dat het ook lekker speelt.
Wordt echt een mooi spel dit, beginnen bij Pearl Harbor en eindigen in Berlijn . Die namen daar links onder zullen wel je wingmen zijn ofniet?
hij lijkt me echt stoer dat spel het iswel leuk om met zo`n bak door de lucht te vliegen en die duitsers lekker aan gort te schietne maar die op de 360 lijkt me leuker aan het gampley filmpje te zien
komt ie dan een half jaar later even mee dan kan je ook Secret Weapons Over Normandy eens proberen over SwoN gesproken, kan deze titel de gameplay van Swon overtreffen denken jullie? In graphics in ieder geval, maar ook in gameplay?
Is dit spel al uit eigenlijk? Heb er nog niks over gelezen, speelt het lekker en hoe zijn de graphics?
Spel is nog niet uit. De release is 23 maart voor xbox en 360 en 30 maart voor PC. Wij hebben hem hier trouwens wel al gespeeld
Dankje, en hoe bevalt het spel je? Vliegtuigen zien er een beetje korrelig uit, maar dat komt denk door het resizen. Hebben we hier nou met een simulatie of een arcade game te maken? (Hoe moeilijk is het om het vliegtuig te besturen?)
Het is meer een arcade game dan een sim, het is echt gewoon lekker easy knallen. Vijanden zijn goed in je vizier te krijgen en de levels zijn gedetailleerd. Het is van de makers van Il-2 sturmovik op de PC, alleen hebben ze nu een doelstelling meegekregen om een arcade game te maken ipv een sim. Deze game wordt zo lache op Live! Besturing van vliegtuigen is erg simpel en soepel, iedereen kan het. Iemand ooit wel eens Lylat Wars op de N64 gespeeld in 4 player multiplayer? Vergelijk het een beetje met die arcade actie. Easy to play, difficult to master...
Tja, dat ligt eraan. Je moet nauurlijk wel dit soort games leuk vinden. Ik vind dit soort games bv erg leuk, veel Ace Combat gespeeld.
Vanaf 9 maart (maar pin me er niet op vast) gaan we de demo op Xbox Market Place plaatsen. Dan kan iedereen kijken wat hij/zij ervan vindt.
dit word zo vet op live met big team battle hehe zo vol en cool, als je dan grote levels hebt heerlijk
Dit spel lijkt me zo cool!!!Als deze net als secret weapons over normandy is dan wil ik deze zeker.Da spel was te gek op de xbox.Maar ik twijfel er nog over om een te preorden.Ik hou wel erg van ww2 spelen, maar dit spel kan ook slecht uitpakken.