[PS4] Bleach: Heat the soul 3

Discussie in 'Games' gestart door Vinelli, 13 jan 2007.

1. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

Als een hardcore Bleach fan, een ontzettend vette anime serie, was ik na het zien van de eerste 50 afl. gelijk op zoek gegaan naar een vergelijkbare psp-game. Na wat speurwerk kom ik op de Bleach: Heat the soul series. Inmiddels zijn er al 3 verschenen.

Probleem: Het is een japanse import versie en daarom moet ik hem bestellen. Bovendien is de game in het japans...

Vraag: Kan iemand mij vertellen hoe de game is, want terugsturen gaat, zoals je wel zult begrijpen, absoluut niet...

Kan iemand mij dus vertellen of de game volledig in t japans is, of dat de menus, characternamen, stemmen ect. ect. wel eng zijn.

EN ALS ER IEMAND IS DIE MIJ OVER EEN ENG VERSIE, OF EEN ENGELSTALIGE UPDATE IS, graag O-)

grtz vraptor

2. Opgezwolle

Opgezwolle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt denk ik geen engelse versie...

3. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je dan via gamefaqs downloaden ofz...?

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Nee de game komt alleen in Japan uit, en zal dus ook alleen in het japans te spelen zijn.

5. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik heb zelf Heat the Soul (deel 1) en die is volledig in het Japans, dus ik neem aan dat het met de rest ook zo is. Alleen de menu's en de announcer stem (die overigens vrij stom klinkt) zijn in het Engels. Vind het wel een aardige game voor even, alleen jammer dat er maar zes speelbare personages zijn. Daarom denk ik dat deel 3 wel een aanrader is voor een Bleach fan, aangezien die met 33 speelbare personages waarschijnlijk heel wat uitgebreider zal zijn. Je zult alleen de tussenfilmpjes niet echt begrijpen denk ik.

Deel Deze Pagina