Bleem, mame op xbox

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Schranseman, 29 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las op een site dat het mogelijk was om een mod chip in je xbox te zetten.
    Die gasten zetten er dan meteen een progje op zodat je divx, vcd en scvd´s kan kijken op je xbox.

Allemaal fijn en we wisten natuurlijk dat dit kon, maar niet mag!!

Nou zat ik te denken, kunnen ze er ook bleem op zetten en werkt het dan ook?
    Want als ze dit gaat lukken dan druk een psx spelletje in je xbox en kun je gewoon psx spelletjes spelen.

Nu nog een stapje verder. Wat als je bijvoor beeld MAME (arcade emulator) zou installeren op je xbox. Zou je dan gekopieerde cd´s vol Roms in je xbox kunnen knallen zodat je oude arcade spelletjes kan spelen op je xbox.

Nog een stapje verder. Wat als er een goeie gamecube emulator uitkomt. Zou je dan gamecube games kunnen spelen op je box?
    dit zou kunnen met een systeem als bleem of mame.

Het laaste stapje lijkt me erg onwaarschijnlijk trouwens. Voor de nintendo 64 emulator had je destijds een aardige high end pc nodig.

Dit waren zo maar wat vragen, want als mensen dit voor elkaar krijgen dan zou dat beteken dat er geen hond meer een cube zou kopen.

PS ik gebruik de cube als voorbeeld maar je kan hier natuurlijk ook ps2 voor invullen.

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    ... dude.. alles wat met een mod chip te maken heb mag hier niet besproken worden.. Dus ook al gaat het niet over het kopieren van xbox spellen..

3. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
  4. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje oogkleppen politiek

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Modchips - Illegale praktijken.

Praten over modchips of het kraken van de Xbox is niet toegestaan. We willen het gebruik van modchips namelijk niet in de hand werken. Daarmee benadeel je uiteraard de mensen die een modchip gebruiken voor het spelen van originele import-games, het is helaas niet anders. Over deze beslissing is geen discussie mogelijk en topics waarin deze praktijken worden besproken worden onherroepelijk gesloten en/of verwijderd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina