Blijft bij de makro de xbox 452 EURO of gaat ie naar een paar weken weer naar 479 euro? een blijven spellen van de xbox ook 64,95 euro? PLEASE TELL ME Als die prijs NIET zo blijft tot hoe lang blijft die prijs dan wel want als die prijs over een week weg gaat dan ga ik heb binnen die week nog kopen natuurlijk
RelaXXinG: gameshop in utrecht? waar dan??? ik heb gekeken in de goudengids maar kan hem niet vinden alleen de gameshop in den haag! weet iemand anders dit ook?
Het is ook de gameshop in denhaag zie ook www.gameshop.nl En ja makro zal ie wel 452 euro blijven tot dinsdag over 2 weekjes (actieperiode voorbij) en de games zullen zo blijven, want die zijn altijd een tientje (guldens) goedkoper geweest bij de makro (pc en console).
geen tientje(gulden) dat kan nooit want ik heb voor Sonic advance gewoon iets van 50 euro betaalt(bartsmit: 52 zoveel)
Macro zijn afzetters! Ik ging de eerste zaterdag na de launch van de Xbox naar de Macro omdat ik in hun foldertje gelezen had: Microsoft Xbox voor 475 EUR + 2 GRATIS games naar keuze! Ik dacht meteen van "oh yeah, nu moet ik snel zijn en meteen die Xbox in huis halen!" Maar aangekomen zag ik bij de goud-shop (je weet wel, die ballie waar je ook juwelen en ringen en zo kunt kopen) in de Macro, awel ik zag daar een papiertje hangen met "wegens fout in folder: Xbox + 2 games --> 50 EUR korting" Ja, was dat even balen! GVD! En omdat het toch een hele weg is om tot de Macro te rijden had ik hem toch maar meteen gekocht, de Xbox. Nu gaat mijne pa ne brief schrijven naar Macro omdat in de wet staat dat al wat in zo'n folderke staat vermeld, ook moet nageleeft worden en dat de klant hetgeen wat in de folder staat kan opeisen. Hopelijk krijg ik toch nog die 2 games terugbetaald.
Toevallig ontvang ikzelf de Macro folder (nog) niet, wel Lukas klamer (ook een groothandel) en meestal zetten ze klein onderin aan het einde van hun folder: "Op voorbehoud van prijswijzigingen, druk- en zetfouten." Dit doen ze om hun zelf in te dekken mocht iemand een foutje gemaakt hebben bij het maken van de folder, ik geef je weining kans, succes.
Re: Macro zijn afzetters! Achter op de makrofolder staat wel: "zet- en drukfouten voorbehouden" dus dan beroept de makro zich hier gewoon op.
Das erg balen! Maar mij gaat het ook steeds minder boeien als ik straks die 480 euro hebt. Ga ik naar Rotterdam, kijk in een paar winkels. en de winkel waar ik heb het goedkoopst kan krijgen die dag, is een xbox kwijt. Ik zou wel weer een maand of 2 kunnen w88 tot ie goedkoper is maar die die 50 euro (ong) speel je er toch wel uit in die weken. Athands zo denk ik erover.