Blijft "MGS - The Twin Snakes" cube exclusief?

Discussie in 'Algemeen' gestart door metzman, 18 jul 2003.

1. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af of Metal Gear Solid - The Twin Snakes echt helemaal cube exclusief blijft, omdat het dit keer echt een samenwerking is van Hideo en Nintendo en Nintendo de enige console zonder MGS is. Of denken jullie dat ie later toch weer gepoort word naar de xbox? Want dan wacht ik misschien liever op de xbox versie.

2. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij werd die ps2 exclusief (dat begreep ik van dat programma op de box hoe heet dat ook al weer')

3. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gamekings is da

4. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik dacht dat die versie alleen op de GC kwam. Je kunt anders ook gewoon MGS 1 op je pc kopen is ook verbeterde versie van ps1 mgs

5. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En ook een heel stuk goedkoper

6. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    De PC versie van MGS1 heb ik al *te goedkoop*en The Twin Snakes is helemaal grafisch upgedate met MGS2 graphics en de cutscenes zijn uitgebreider, het is waarschijnlijk MGS3 - Snake Eater die Ps2 Exclusief word, The Twin Snakes is voor de cube..hebben jullie die trailer nog nie gezien? ( http://38.118.133.70/vault-m.html en dan Metal Gear Solid: Twin Snakes kiezen, is duidelijk voor NGC ). Ik heb MGS2 substance op de xbox al en het leek me leuk om beide MGS titel met dezelfde graphics en cinematic style in me collectie te hebben. Daar wil ik best geld voor neertellen..., maar weet iemand nou of die dus alleen cube exclusief word of niet?

Laatst bewerkt: 18 jul 2003
  7. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Twin snakes....is mgs1 alleen met betere gfx en betere gameplay....die komt uit op de gamecube. Jij bedoeld MGS3. die is ( hoe kan het ook anders) voorlopig ps2 exclusive.

8. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    dat zei ik :)

9. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ennuh....matzman......de pc versie van mgs1 is niet up to date naar de mgs2 gfx.

10. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, had het er onduidelijk neergezet, ik bedoelde met "deze versie" The Twin Snakes natuurlijk...heb het al veranderd in me post...

11. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Twin Snakes is een remake van een vorige MGS dus die heb ik dan vast al een keer gespeeld dus hoef ik nie :D

12. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel...ben benieuwd of Hideo the MGS 1 feel heeft weten te behouden, nu die helemaal geremaked word...Ik denk het wel..

13. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    nou zou dus echt geen geld gaan neertellen voor een remake van een 4 jaar oud spel, dat vind ik dus weer na een ps1 en een verbeterde pc versie uitmelken van een spel. Ik vind dat ze tegenwoordig op de GC wel erg veel aan het melken zijn op deze manier, zie steeds weer van die berichten over oude maar goedlopende concepten die ze gaan remaken op GC.

14. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    IK ga hem in iedergeval kopen, heb MGS 1 nog nooit gespeeld, deel 2 wel, en ik vond hem echt lijp, veel zeggen dat MGS1 aardig wat beter is. Dus dan kan ik het zelf zien. Btw, die trailer van MGS3 is ook vet. :9

15. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    MGS 3 wordt natuurlijk ps2 exclusief. PS2 rulezzzz en waarom zou je zo`n toffe game of de gamecube uitbrengen als je toch niks verkoopt op zo`n k*t console.

16. Segata Sanshiro

Segata Sanshiro mr. Sega Saturn

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat MGS3 wel op de Xbox komt. Maar reken er maar niet op.
    Twin Snakes is wel GC exclusief en blijft dat ook. Hij word namelijk gemaakt door Silicon Knights. Konami geeft wel wat input net als Miyamoto.

Deel Deze Pagina