Blinx 2: Master of time & space

Discussie in 'Algemeen' gestart door sirky, 7 dec 2004.

  1. sirky

    sirky Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Tussen alle toppers (we zijn verwend de laatste tijd _O_ ) door, heeft microsoft vorige week Blinx2 losgelaten op deze wereld. Ik heb hem pas gekocht, vooral omdat ik gecharmeerd was door de demo bij OXBM (én hij kostte maar 35 euro, wat ik altijd kan apprecieren). Wat is oa nieuw: je speelt als blinx & als de tomtomgang. Voorts kan je zelf je karakter maken in een uitgebreid systeem (je speelt dus niet met blinx zelf, maar kan hem wel namaken) en is alles wat opgepoetst (géén tijdslimiet meer, oef!!). Tot slot speel je ook met een team en is er een multiplayer (als schijnt die beperkt te zijn), geen xbox live jammer genoeg.

    Heeft er nog iemand dit spel gekocht en wat zijn jullie meningen? De eerste level met Blinx heb ik gedaan, die is dezelfde als die uit de demo. Elk team heeft nu ookzijn eigen hub waarin je kan rondlopen (met de shop, ...).

    gemiddeld heeft ie op gamerankings dit: blinx2 - reviews
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond de Demo een beetje tegenvallen. Ben al niet zo een platformfan, maar Blinx wist me helemaal niet te boeien.
     
  3. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb jij die demo vandaan?
     
  4. sirky

    sirky Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    die zat bij het OXBM van september of oktober, het was de aflevering waar Fable in besproken werd. Het was een vrij grote demo met de mogelijkheid je eigen character te modelen en 3 levels van de time sweepers én 3 van de tomtomgang.
     
  5. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke thnx, die editie heb ik net gemist...
     
  6. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    dus blinx 2 koste maar 35 euro?
    waardan dan wil k em ook wel halen
    ik vond de eerste versie wel leuk maar dat pokke tijdslimiet werkte te veel op me zenuwen
     
  7. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Moet je ook eerst blinx 1 hebben gespeelt om blinx 2 te kunnen spelen i kzit te denken om hem meschien vogend jaar jan/feb zo iets te kopen.
    8) Zo te zien lijkt die me behoorlij kvet en afgelopen zaterdag was die bji gammo te zien dus hij lijtk m eehc tredelijk vet 8)
     
  8. sirky

    sirky Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gekocht bij Extrazone in Hasselt (België). Normaal was die 39 euro, ma had nog een bonnetje. dus 35 euro, maar je kan hem ook vinden voor 35 euro (bij Fun bijvoorbeeld). gameshopprijs: 34,5 euro

    de tijdslimiet was idd hel in de eerste, die is eruit. ge moogt nu uw tijd nemen, maar de tijd wordt wel nog geregistreerd ivm het aantal goud wa ge krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2004
  9. sirky

    sirky Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, ge moet de eerste niet hebben gespeeld. alles wordt terug uitgelegd. ik denk zelfs dat de 2de toegankelijker zal zijn als de eerste (die was soms zeer frustrerend - denk ma aan de eindbaas)! ah, op gammo geweest. nice. morgen is die aflevering hier in belgië te zien, zal ik zeker es checken.
     
  10. Mylo

    Mylo Registered abUser

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of die schijt camera werking uit deel 1 verdwenen is?
     
  11. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    1 Goed ding vidn ik de tijd limit dat weet ik gewoon is zeer k*T!!!!daarom wil ik deel 1 niet halen ik moet gewoon een game op me gemak kunnen spelen en niet gestrest worden en de game niet meer spelen een positief punt tijd limit weg maar de camara is die ook goed???want dat wil ik ook graag weten O-)
     
  12. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ookhet richten van je stofzuiger is dach k aan gepast
    da was ook klote in de 1ste
     
  13. sirky

    sirky Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    de camera is veel beter dan in het eerste deel (nogniet helemaal perfect, maar wel véél beter en dus aangenamer). de tijdslimiet is verdwenen. het richten met de stofzuiger gaat nu ook via lock-on, dat is veel leuker om me te spelen, in het eerste moest je gewoon in het wilde weg schieten bij wijze vn spreken. je kan het ook vanuit eerstepersoonsperspectief spelen, maar dan zie je echt door de ogen (je stofzuiger zie je niet bijvoorbeeld). is wel es iets anders.

    heb nu ook de eerste opdracht met de tomtoms achter de rug en die was ook hetzelfde als de demo (nu kan het enkel nieuw worden). op het einde mag je met je team tegen de sweepers vechten (rechtstreeks), een soort veredelde deathmatch. is wel plezant (met wa aangepaste wapens). dat komt blijkbaar als afwisseling tussen de singleplayer-gedeeltes. je kan het niet met halo2 ofzo vergelijken, het is gewoon amusant voor de liefhebbers. Spijtig dat ie niet op live kan.

    voorts heeft ieder zijn hub waar je een lockerroom, theater en shop kan vinden. en er zijn altijd lekker weirde japanse tussenfilmpjes (ik heb er nu al meer gezien dan in de 1ste, daar waren er geen).

    meer impressies volgen later ...
     
  14. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook in bestelling bij gcshop. Duurt wel iets langer als normaal. Als ik dit zo lees dan kan de game voor mij niet tegenvallen. Eerste deel vond ik super, enige nadeel was af en toe die vervelende tijd.
    Kan niet wachten tot ie op de deurmat valt!
     
  15. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig wanneer je een spel kunt opslaan of wanneer dit gebeurd? Ik was namelijk bij de derde missie gebleven gisteren. Vandaag start ik 'm op en moet ik weer opnieuw beginnen?
     
  16. sirky

    sirky Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    het spel slaat pas op nadat je een wereld hebt uitgespeeld. Een wereld bestaat uit verschillende missies. Je kan dus niet één missie doen en dan saven (kon in blinx1 wel). Dat is een groot nadeel van deel 2, maar aan de andere kant moet ik wel zeggen dat de missies naadloos op mekaar aansluiten en dat was dan weer niet in deel 1 (daar werkten ze rond een thema).

    ik heb nu 3 werelden met blinx en 3 met de tomtoms gedaan en ik moet zeggen dat ik het voorlopig een zeer leuk spel vindt. het is uitdagend en niet frustrerend. het speelt soepeler (met beide kanten) en die maffe japanse tussenfilmpjes vind ik nog steeds de max! voorts kan je in de shop nu ook aan verschillende minigames deelnemen en dat is een leuke afwisseling.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Blinx 2 lijkt me wel leuk is maar € 35,- maar ik koop bv. liever mech assault 2.

    Maar ik zoek nog een leuke game maar is blinx AL het geld waar?
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2004

Deel Deze Pagina