Blinx is koel!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Illusion, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vrijdag Blinx gekocht! Heb dit weekend effe snel de eerste 2 levels gespeeld. Mijn eerste indruk is goed! De gameplay is erg origineel. Het is erg leuk om effe de tijd terug te kunnen draaien om bijvoorbeeld een brug of een pilaar te repareren.

Zijn er al andere gamers met Blinx ervaringen?

Laatst bewerkt: 18 nov 2002
  2. mastapiece

mastapiece Guest

Eeeeej!!
    Jij woont in Uithoorn....ik ook!!
    Waar woon je precies????

3. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

4. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hej, bij je locatie staat noordwijk en je hebt de avatar van wouter gejat. hoe zit dat?

5. mastapiece

mastapiece Guest

dat zit voor geen meter kan ik je vertellen...

6. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

hey copycat neem ff een andere avatar...dit is verwarrend man

7. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Euh ja,

Gaat er nog iemand On-topic reageren of niet?

8. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, heb hem ook. Mijn eerste indruk is ook goed. Ook de tijd terugdraaien is heel leuk. Opnemen is helemaal tof, maar moet nu terug naar de les, dus edit hem nog wel

9. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    Blinx is echt een goede game
    heb m laatst gekocht (en kreeg de CD Jerk van Site erbij :+ )
    Ben nu in level 4 ofzo en doe gemiddeld 7min over de levels (bazen iets in de 4) het enige wat ik nog niet helemaal snap is de FFW (of komt er nog een level waar ik die moet gebruiken?

het water ziet er echt heeeeel gelikt uit 8)

alleen soms kan ik er niet tegen, dat je met één keer aanraken al dood bent (en meestal kom ik dan ook noghartjes te kort]:- )

10. masterape

masterape Guest

Hmmm...ik heb hem besteld bij www.gcshop.nl maar ik heb hem nog niet binnen:'-(

11. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Heb die single van Sita er niet bij gehad:'-( Niet dat het erg is.

Over een level doe ik gemiddeld 6.5 minuten over
    De bazen gemiddeld 1.5 minuut

12. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Blinxie nu al bijna twee weken en ik raak er nog niet op uitgekeken, ik vind dit serieus één van de beste platformgames sinds de Banjo/Kazooie serie van Rareware (daar kijk ik overigens erg uit naar een vervolg op de Xbox :D), ik ben Mario sowieso een beetje zat, ik weet wel dat het hetzelfde principe is, maar toch...

Blinx is in ieder geval erg origineel ja, die Time Conrols zijn echt slim bedacht. Af en toe gaat het wel een beetje fout (staat er een beesie vast en haal je het level niet ofzo) maar afgezien van die kleine momenten een topgame, jammer dat 'ie een beetje makkelijk is, voor zover ik weet zijn er 10 werelden met elk 3 levels en een eindbaas. ik heb nu wereld 1 tot en met 6 uitgespeeld mét alle catmedals. Die zijn echt makkelijk te vinden...:cool: Dus ik zal de game over een weekje wel helemaal doorzijn. Desondanks een topgame!

13. masterape

masterape Guest

Nou dan maar hopuh da ik hem morgen binnen krijg en jij vind het makkelijk speel je dan al op de hoogste moelijkheidsgraad of niet.

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    [off-topic]Ehmm, waarom staat daar Noordwijk? En waarom heb je dezelfde avatar als Wouter? :confused: [/off-topic]

15. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet zijn er geen moeilijkheidsgraden in het spel. Dus je speelt hem op één niveau, dat overigens steeds hoger wordt naarmate je vordert. Sommige eindbazen zijn daarbij behoorlijk tuff...Maarja, ik ben dan ook een pro in dit soort dingen :+. Ik heb overigens nog nooit een platformer gespeelt waarbij je een moeilijkheisgraad moet instellen. Zal misschien wel handig zijn voor de gevorderde gamer :D.

16. masterape

masterape Guest

Ja op zich zou dat wel handig zijn heb je ook betere replay,maar ik heb mario gespeeld en crash bandicoot en donkey kong vond ik allemaal leuk blinx is net zo iets of niet?

17. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, achteraf gezien vind ik Donkey Kong 64 maar klote. Het begon leuk en zo maar het ouwe Donkey Kong Country gevoel van de SNES versies was compleet weg en in plaats daarvan kreeg ik een logge, brede aap die moeite had een sprongetje te maken ]:-. Het is die enige platformer die ik niet helemaal heb uitgespeeld. Banjo was veel relaxter. Maar als je Donkey Kong 64 al leuk vond zal je Blinx zeker gaaf vinden. Iets korter maar in ieder geval een stuk minder van die irritante momenten zoals ik die in DK64 regelmatig ondervond:{.

18. Quasar de Duif

Quasar de Duif Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ....voor 13 jarigen.

19. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Nee hoor, ben 18 en vind blinx koel!

20. Quasar de Duif

Quasar de Duif Active Member