Klopt in de laatste PU staat ie.. 84 of 86 krijgt ie.. maar hou je niet vast aan die review.. (hoewel ie wel goed is) de vraag is een beetje of ze niet een beta versie gereviewd hebben.. Ik wacht zelf wel tot ik een review hier op XBW of bij een gerenomeerd blad zie.
Liever hier niet cijfers uit bladen noemen, als je er zo ge-interesseerd in bent kan je het blad toch zelf kopen?
daarom kun je het cijfer toch wel noemen? wat maakt dat uit, blad koop je toch om de complete review?
ge heeft misschien gelijk met een blad wat ik respecteer zou ik het ook nooit doen.. helaas voel ik niet hetzelfde over PU.. maar netjes is het niet.. daar heb je gelijk in.. zal het niet meer doen..
Met cijfers uit bladen noemen is niets mis mee hoor, zitten geen copyrights op ofzo, in tegenstelling tot scans uit magazines die dat duidelijk wel zijn maar toch a volenté gepost worden op xboxworld....
Het is sowieso dom om op een cijfer af te gaan alleen... De complete review beschrijft veel beter of een game nou wel of niet goed is. En of het iets voor jou is..