*kuch... Argumenten?... :{ Ik denk dat ik toch ook voor Mario ga... Vind Blinx ontzettend kewl, maar als mascotte is Mario een stuk populairder; vind et btw wat vroeg om zoiets te concluderen: Mario heeft al 'tons of games' gemaakt, en Blinx pas 1. /me houd het dus op Mr. M mzzl Munch and Abe
Tis allebei niks... Nou in ieder geval dat vind ik. Waarom? Gewoon omdat ik niet van platformers hou en die rare figuurtjes erbij, gewoon niet voor mij. Mario en Blinx zijn leuk voor de liefhebber, maar ik hou meer van shooters. Van mij hoeven ze helemaal geen platformers op de Xbox uit te brengen, ookal is Blinx zo leuk, ik koop hem toch niet... Maar wie is nou het coolst? Als ik zou moeten kiezen zou ik ook voor Mario gaan, Blinx heeft HET gewoon nog niet helemaal.
Zeker Mario! Het doet mij gewoon veel meer dan Blinx, wat natuurlijk logisch is. Je kunt Blinx ook eigenlijk nog moeilijk een mascotte noemen. MS wil het wel...maar zoiets kun je natuurlijk niet sturen, het moet vanzelf gaan. Maar Mario blijft mijn favoriet
mario is geniaal.. hijs gewoon wreed.. hoe kom je op het idee een loodgietertje in een wereld te laten rondhossen en princessen te laten redden, en het dan ook nog te schoppen tot bekendste gamespersonage ooit? blinx heb ik weinig van gezien, ziet er een beetje gaar katje uit vind ik.. z'n game lijkt me wel weer heel vernieuwend en origineel.. kep het helaas nog niet gespeeld.. sonic is ook echt helemaal de man.. ben al hele tijd fan van sonics stijlvolle games.. crash bandicoot is een kneus, z'n games zijn ongeïnspireerd en zo lineair alst maar kan en hij ziet er dom uit..
Mario natuurlijk! Die is het bekendst van allemaal! Maar naast Mario heeft Nintendo zat bekende figuren!
NINTENDO ZÚIGT, net als de plopper van luigi LOL alsof ik andere mensen gefilosofieerde berichten zie achter laten waarom ze mario kiezen,duh... trouwens mario is een beetje acherhaald, niet dat blinx super is ,maar een nieuw en vet personage zou niet gek zijn ik pleit voor SAM SC TIME!!!
Ik vind dat blinx te weinig karakter heeft, hij heeft 'het' niet. misschien omdat hij iets te gedetailleerd is getekend. mascottes moeten simpel zijn: mario, sonic. en onderscheidend, dat mis ik nog een beetje bij blinx.