ik heb blinx nu 2 dagen en ik vind het een goed spel. veel bladen en sites hebben verschillende meningen over blinx. maar wat vinden jullie ervan, ik geef het spel een 8.5
Ja ik heb hem besteld bij GCshop,maar ik moet nog ff wachten,dus licht me ff verder in,leuke levels,groot,enz.
Je bent er wel lang zoet mee, het zijn geen grote levels, en je hebt 10 minuten per level. Hoe sneller je speelt hoe meer bonus je over houdt. Het verzamelen van tijdkristallen is ook leuk, je moet ze immers in de juiste volgorde pakken.
Jep Rinus ben het volledig met je eens, Blinx is erg stoer & verslavend.... toppertje mzzl munch and Abe
Mijn review exemplaar kwam gisteren door de bus vallen en tot nog toe vind ik het een erg tof spel. Grafisch ziet het er allemaal erg goed uit.
Nee, helemaal niet. Kan het niet echt ergens mee vergelijken. Misschien een heel inimini pietsie klein beetje met Luigi's Mansion omdat er een stofzuiger inzit Nee... Blinx is origineel
orgineel....en leuk...en verlsavend. Blinx moet je hebben als je een ietsiepietsie beetje van platform games houdt. Toppertje.
Weet iemand precies hoeveel velden blinx heef( 1 veld = 4 stages ). Ik hed iets gelezen van 35 velden, maar zijn dat stages of niet? Vind het zeer orgineel spel en beter als munch. Ik heb hem nou ook 2 dagen en geef het spel een 8,7
Wij hebben hem sinds een paar uurtjes in huis, de eerste leveltjes gespeeld. Conclusie: Errug leuk en vernieuwend. Wat ons vooral erg opviel is de ongelofelijke surround effecten in het spel. Zeker een toppertje!!!