Hoi, Kan iemand mij helpen met het volgende probleem....... Bij Blinx loopt mijn Xbox continu vast in het eerste stage van Level 3. Spel al een keer geruild en schoongemaakt.....geen resultaat. Ik word er een beetje triest van. Het is het enige spel waarbij het gebeurd. Ik heb al gelezen dat laten ophalen een optie is.....heeft iemand (een) handzamere suggestie(s). Bedankt......voor de rest een erg leuk spel !
Ik zelf had hetzelfde probleem, van mijn 12 games was alleen blinx het spel met een lees probleem. Soms moest ik de DVD wel 10 keer openen voordat het spel gespeeld kon worden. Na een paar weken werd het systeem steeds trager bij het lezen van de DVD. Op het laatst ga zelfs het afspelen van een gewone DVD problemen. Ik heb microsoft gebeld, box opgehaald, nieuwe dvd speler erin en binnen 5 dagen terug. Nu werkt de Xbox weer prima. Succes.
wat helpt is om je blinx saves uit je hard drive via het xbox menu weg te gooien en opnieuw beginnen. de saves zijn corrupt als hij met 2 verschillende cds het nog niet doet. probeer dat eens.
Koop een memory card en delete het dan pas,maar je kan beter volgens mij micro beter opbellen en laten ophalen net zoals bij wilbert,het probleem zal zich steeds vaker voordoen oook met andere games,je bent je xbox iets van 5 dagen kwijt dus gewoon doen
heb ik ook met blinx gehad, maar 1 keer ff uitgezet en toen weer aan gedaan en toen ging et weer goed.
Ik heb Blinx dus al in twee keer gespeeld en in twee verschillende blinx saves gesaved. Dat hielp niet. Misschien dan toch eens proberen anders moet ik Micro wel bellen ! Bedankt voor de suggesties tot zo ver.
hey wat ik gehoord heb, je moet alles van Blinx van je HD afgooien, (man die leveltjes heb je toch weer zo terug gehaald) en dan moet je 2 of 3 andere games achter elkaar spelen, als het goed is is dan je box helemaal vrij van blinx, Probeer de game dan weer is te instaleren en kijk hoe het dan gaat, succes
ja wat hij zegt! dat bedoel ik, je moet alles wat met blinx te maken heeft weggooien en overnieuw beginnen, de blinx deeltjes op de HD zijn corrupt. Als je dan weer overnieuw begint, lukt het. je moet dus EERST ALLES ERAF GOOIEN VAN BLINX je weet wel hoe? xbox menu (wat je krijgt als er geen spel in je xbox zit)-->memory-->blinx-->delete, delete, delete