Blitz: The League of Madden 07 ?? Wat raden jullie aan, ik heb de demo van Blitz: The League maar heb geen idee hoe Madden speelt. En kun je namen aan passen v/d spelers en stadions? ik zou graag jullie mening horen (lezen) over de games en welke je het beste kan aanschaffen.
beter het hier te vragen of te kijken in de desbetreffende gamethreads. De gelinkte thread is speciaal voor dit soort vragen alleen wordt er weinig gebruik van gemaakt wat wel jammer is...
persoonlijk zou ik voor madden gaan. omdat je dan de NFL licenties hebt enzo Blitz is eigelijk een 3e ranks football spel, het is niet echt op het football gericht wat madden wel is.
Ik heb de laatste delen niet gespeeld, maar wel eerdere delen. Ik ga zonder enige twijfel voor Blitz, voor ieder die niet gewend is aan NFL games is dat veel toegankelijker en vlotter. Voor een niet NFL kenner zoals ik was het gewoon fun en ik leerde het spel toch een beetje. Met realistischere games als Madden viel ik zowat in slaap, alles is mega traag.