Blitz: The League Informatie: Blitz: The League is een game waarin pro football (American football) centraal staat. Stap op het veld en customize je team met meer opties dan ooit tevoren. Met nieuwe spelers, nieuwe steden, nieuwe logo's en nieuwe teams. Blitz: The League is dan wel een football game, er zitten totaal geen teams van de NFL in. Alle teams zijn verzonnen, ondanks dat veel teams wel kleine hints en verwijzingen hebben naar echte bestaande teams. Ook is dit spel veel harder en bruter dan een andere (NFL) football game. Gebroken botten, gekneusde ribben of gekraakte schedels. Alles is mogelijk wanneer je maar de meest lompe tackles maakt op je tegenstanders. Het motto van het spel is "Get ready to play dirty and do what it takes to Win at Any Cost!" Uitgever: Midway Ontwikkelaar: Midway Genre: Sport Release: 30 oktober 2006 XBW Gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/1014/blitz-the-league/ Nieuws items: Filmpjes: Blitz the League Xbox 360 trailer Officiƫle gamesite: http://www.blitzleague.com/main.php
vind deze game een beetje te... ben zeer groot football liefhebber maar deze ga ik maar niet in huis halen
Tja ik ga in eerste instantie ook voor een game als Madden waar toch echt de NFL centraal staat. Maar misschien als deze een keer iets goedkoper wordt ofzo dat ik hem wel erbij haal, gewoon voor de afwisseling *)
Ik heb de demo gespeeld en vond hem best leuk. Echt de dirty kant van het American Football. Deze titel spreekt mij zeker aan.
Ik heb zelf NFL blitz 2000 op de DC gespeeld, die vond ik echt leuk, een stuk toegankelijker dan de concurrentie. Maar grafisch wel een beetje erg matig, net als deze. Om nou nog een keer zo'n spel te kopen gaat me wat ver, maar er is echt wel lol mee te beleven als niet NFL fan.
lijkt me wel geinig, zal de demo ff downloaden..kijken of het wat is..filmpjes op de site zien er wel gaaf uit.
Heb de demo gespeeld en hem meteen eraf gesmeten. Je kan deze vergelijken met NBA Street, waar alles meer op actie en spektakel is gericht en minder op realisme en voor een NFL-fan maakt dat deze game niet interessant. Bovendien ziet Madden er ook beter uit en biedt het ook genoeg actie en fun.