Blood bowl Informatie: Blood Bowl is een American Football Clone gebasseerd op de warhammer rules. Uitgever: Ontwikkelaar: Cyanide-studios Genre: Sports Release: Q2 2009 Informatie: Blood Bowl is een American Football Clone gebasseerd op de warhammer rules. XBW Gamepage: onbekend Nieuws items: onbekend
Om het feit dat het Warhammer is en een dikke laag humor en bloed krijgt, vind ik het al zeer interessant. Alleen heb ik helemaal niks, maar dan ook helemaal niks met rugby.
Was een zeer vermakelike tabletop game .. ik had ook niets met Rugby.. maar Blood Bowl legt ook de nadruk op bloed
[yt]bD6V4LTQLUI[/yt] dit was de 2006 versie (toen nog gepland voor de oude xbox ) [yt]089TjwhbL-w[/yt]
Eh welke is nou van 2006 ene is in-game en andere gewoon filmpje en die in-game kan zo maar de nieuwe zijn....en wat voor nummer zit erin die is echt te bruut *edit* lama zag eerst filmpje alleen dat voorstukje maar, ik zie nu al welke de nieuwe is Ik heb ook helemaal niks met Rugby maar alleen idd het Warhammer en humor gebeuren erin word ik wel heel erg benieuwd erna. hoop wel op leuke multiplayer :c
Maar deze kan echt ruig gaan worden. Echt helemaal leip was dat,en vooral de Orcs die hadden van die helmen waar een lont met dynamiet aan zat als ik me niet vergis.Of het was in het gewone spel,maar ieder geval de regels zijn al vaker herschreven en met de 40.000 regels gaat het alleen maar achteruit dus ben ik blij met deze games soorten.