weinig kans dat je dr 1tje vind, engels echter heel makkelijk. Maar dit spel is toch ook te simpel, de puzzels zijn allemaal ook te makkelijk.
Nopu weet jij dan wat ik hier moet doen dan? Bij chapter 1 als je door zo'n gang heen loopt zit er zo'n wijfie vast gebonden en die zegt help blablabla en als ik verder loop moet ik zo'n deur openen en dan ben ik weer buiten, dan later staat er ook nog zo'n mens op zo'n vlot bij het water en als je dan doorloopt zie je zo'n grote grot ingang met allemaal groen doorzichtig groen grij maar als je er dicht bij komt begint dat wij het ene wijf met die paarse kleding die ook op het begin wat tegen je zegt later als je tegen dast groene aan loopt dan gaat er wat van je leven af, maar dna loopt dat wijf weg zo'n grot in loop ik haat achterna dasn staat ze daar en dan gaat er achter me de deur van de griot dicht, en dan als ik wat verder loop dan gaat ze weer tegen me praten en ze zegt dat ze dan met mijn wilt vechten en daar als ze uitgelult is schopt en slaat ze mijn als ik wat terug doe dan raak ie wel mnaar dan valt ze niet ofzo, en er gaat ook nix van haar leven af, maar wta moet ik dan doen ik kan haar niet doden