1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gak, is dat wat je bedoelde met een getrimde vid direct kunnen maken? chill als het zo snel werkt dan :)
    Zie dat je lekker aan het testen was geslagen haha. Geen dank man. Krijg je nog tegoed van die Borderlands hulp die jij mij gaf ;) Jammer dat ik je niet verder heb kunnen helpen door die rare bug. Eind goed al goed, want je bent nu gaan farmen als een malle en hebt een prachtige tandenstoker erbij!

    Wel raar dat die farmspot kut ging. Waar ging je precies heen? Ik moet zelf anders even laten zien wat ik bedoelde qua run zodat het makkelijker wordt
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als jij ff een filmpje maakt met farmen in die prison...

    Dat trimmen werkt snel en perfect en zonder de game te hieven verlaten. Echt een super feature!!

    EDIT
    Zit nu een beetje op de wiki te lezen over allerlei dingen, zoals wat doen shiny coins, etc ;)
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zal ik doen :)

    Oh, wat doen die coins dan ?
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hey waars die miep om te upgraden. Ze is weg

    Met die coins kan je je weg terug vinden als je verdwaald bent
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2015
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik kan geen enkele bell meer gebruiken. Ik speel wel online, maar krijg een bromtoon als ik hem probeer te gebruiken. Iemand enig idee hoe dit kan?
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Cathedral Ward zeker? Kijk naar de link van Gakkie. Is een bug die gefixt kan worden door jezelf
     
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    is er iemand die mij kan helpen bij rom???
    ben level 42

    heb gvd al 12 insight gebruikt en elke keer als iemand me komt helpen is die binnen 15 seconden dood, echt elke keer weer, word er knettergek van,
    ze rennen er op af en bam dood, wat een idiots

    mijn username is allstyles

    hopelijk bedankt!!
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zit nog steeds bij Vicar Amelia. Irritant. Krijg em steeds niet
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Level 42 is ook wel wat aan de lage kant zeg. Ik pakte hem op 75 met een +6 cannon en bone marrow ash en een +9 holy blade. Zou toch nog wel wat levellen of wapens upgraden.
     
  10. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    75 is dan wel weer erg hoog :+
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat klopt :) vond het gevecht daardoor ook niet moeilijk. Helemaal met die cannon erbij. 3/4 health eraf daardoor :)
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Moet nog 2 eindbazen en heb de game dan uit, inclusief alle optionele bosses, en ben nu pas lv 71. Rom heb ik volgens mij gedaan rond de 40-50 dus die moet wel lukken op 42.

    Na het uitspelen maar opnieuw beginnen want heb Eileen haar quest gemist en kan haar ook nergens meer vinden nu. :mad:
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vicar Amelie is achter die troon gebugged toen ik em op 10% had... Chill dit

    Edit: Eindelijk gehaald. Thanks to mn matti Admiral_Donut die ik had opgeroepen


    Met welke wapens lopen jullie, ik heb net Blade of Mercy gekocht en gebruik die met Yirkhammer. Heb ook Ludwig maar Yirkhammer ziet er gewoon zo tof uit

    Wat is een ROM en waarom ben ik hoger level maar ben ik nog niet bij die baas geweest..
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2015
  14. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    *Kirkhammer
    Ik loop met Hunter Axe en Blade of Mercy, en switch soms naar een gelevelde Ludwig's met Beast-opfok-gems voor beastbosses..
    Rom heb ik gisteren als laatste gedaan.. duurt nog wel even voor je daar bent..
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Eileen is voor veel mensen nog bugged, als je naar de eerste plek gaat waar je haar zou tegen komen (in de buurt van de sewers) en dan je target lock gebruikt kan je vaak een onzichtbaar iemand targetten, dat is Eileen.
     
  16. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    Bij mij verscheen ze gewoon, maar ik wist toen nog niet dat er npc's waren waar je mee kon praten, dus heb haar gekilled.. |:-
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb haar gekilled omdat jij het zei.
     
  18. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Over dingen doen omdat iemand het zegt gesproken: zijn jullie al sterke onjuiste notes tegengekomen zoals de 'try jumping' waarna je dood gaat als je dat doet? Ik nog niet eigenlijk, best jammer, want ik vond het altijd wel grappig en ben nu veel te goedgelovig met de notes, alles dat ik lees doe ik blind.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja. "Remember secret passage" onder een lift waar het lijkt alsof er een vloer is
     
  20. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Kon amper spelen de afgelopen dagen.. en vanmorgen na 5 pogingen eindelijk down :D. Kan eindelijk verder.
     

Deel Deze Pagina