1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wilde net zeggen :+ je kan genoeg boeken daarover lezen. Dit spel is een en al HP Lovecraft
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ben jij een beetje bekend er mee?



    Filmpje is van mijzelf van vandaag maar het laat precies zien hoe fucking strak de gameplay is. 1 milliseconden later en ik zou dood zijn :+
    Briljante game

    Edit:

    DLC is echt Nice! Lekker creepy en moeilijk
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2015
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Valt me echt tegen dat bijna niemand het over de DLC heeft. Ik vind hem een tikkeltje duur voor de hoeveelheid content, maar dat is eigenlijk relatief. Ik denk dat je er al snel 10-15 uur in hebt zitten voor je er volledig door bent. Er zijn natuurlijk games die full price zijn en waar je 6-8 uren over doet. Maar toch.

    Anyway, stukje pittiger dan de main game. Eerst boss fight was voor mij zeker geen cakewalk. Super agressief dat kreng. Tweede en derde waren beter te doen. Ik zit nu bij de laatste. Dat is ook niet bepaalt easypeasy. Ik ga nu denk ik eerst maar even de Amigdalan Arm halen voor the lulz en dan die optional boss killen.

    Overigens, heb een strength build dus ervoor gekozen om de Whirligig Saw te maxen en het is echt fun om met dat ding te vechten. Vooral die move met L2 ingedrukt. Heerlijk.



    feelsgoodman.

    EDIT: Dat niet mijn char. in dat filmpje trouwens.
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    DLC ga ik sowieso kopen maar eerst Bloodborne opnieuw uitspelen. Mijn ps4 was een tijd terug kapot gegaan en ben daarbij veel savegames verloren :'-(
     
  5. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Vandaag echt op het punt gestaan bloodborn te kopen maar ik twijfel. Ik hou van moeilijke games. Rpg elementen en ooit wel demon souls gespeeld. Daarna dark souls niet aangeraakt eigenlijk. Moet ik deze kopen of dark souls? Eigenlijk spreekt die horror achtige theme me niet helemaal aan maar de gameplay ziet er zoooo straks uit!
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Deze game lag mij veel meer. Echt heel tof thema en gameplay vereist meer actie. Het is zonder schild en met guns een stuk leuker. Verder is het nog steeds hetzelfde spel.
     
  7. sgtjasper

    sgtjasper Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je niet af laten schrikken door de 'horror' theme. Dat is het namelijk eigenlijk niet echt. Althans, het doel van het spel is niet je te laten schrikken maar om je het gevoel te geven dat je in een soort van hel zit. Je raakt vrij snel gewend aan de omgeving en vervolgens is er op dat gebied niks engs of spannends meer aan ;)
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik denk dat ik met de eindejaars aanbiedingen wel een aanbieding kan verwachten van The Old Hunters, toch?
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Horror is alleen gebaseerd op sfeerschepping en Lore. Verder is het een keiharde actie game met een leercurve zoals de Souls games. Ik zou 'm zeker halen. Mijn goty en beste game van deze generatie
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lijkt me sterk dat Old Hunters al zo snel in de aanbieding is. Volgens mij ben ik zelf nu redelijk ver ik zit nu in het stuk waar
    je steeds geraakt wordt door die frenzy dingen elke keer als je gesport wordt vanuit het kasteel en zo'n toren oplicht.
    . Ik moet wel zeggen dat het spel pas goed is gaan klikken nadat ik wat verder was.

    Overigens kan ik in de chalice dungeons nooit co-op spellen vinden terwijl mij dat juist daar erg leuk lijkt. Mijn main blijft de axe tot nu toe met als tweede dat electriciteitsding omdat het laden van dat wapen basass is.

    Wat kan je overigens met Vermin doen?
     
  11. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    @Dyonko
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Nog een ander vraagje over de DLC? Vanaf welk level is het goed te spelen?
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    DLC vraag:

    Ik heb in het begin die gast die Simon's Bowblade ge-equipt heeft gekillt (ook al lag de grond achteraf vol met notes dat ie vriendelijk was haha). Ik heb nu dus wel al heel vroeg in de game het meest awesome wapen maar heeft het verder nog gevolgen?
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ludwig is denk ik een van de veste bossfights die ik in jaren heb gespeeld... Episch gevecht met een epische soundtrack.

    Las dat FROM een deal heeft met Sony voor 3 exclusives op de PS4.
    Bloodborne is nummer 1 en ik denk (hoop) dat een deel 2 ook komt. Dan blijft er een IP over en ik hoop dat Miyazaki weer de verantwoording neemt voor deze IP.
    Heb gelezen dat hij graag een sci-fi game wilt maken met de soulsborne mechanics etc.
    Gezien Kojima's nieuwe logo hoogstwaarschijnlijk een link naar zijn nieuwe game is en het een dude met zwaard in een soort spacesuite is hoop ik keihard op een samenwerking tussen Kojima en Miyazaki voor de nieuwe IP.
    Anders Demon's Souls 2 of een remaster van Demon's Souls voor de overgebleven IP.
    Al dit hoop ik natuurljk alleen maar :+
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Na het succes van Bloodborne gaat er echt wel een tweede deel komen. Hoop het ook haha

    Heb je een link of iets naar die deal van From met Sony??
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren Bloodborne uitgespeeld. De laatste baas helaas in co-op, ik had helemaal niet door dat het de laatste was. Het was mij alleen ook wel gelukt. Als ik nu de dlc koop wordt die dan toegevoegd aan mijn ng+?
     
  18. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja, maar je kan de dlc niet zomaar opstarten, je moet tot een bepaald punt spelen en een paar handelingen verrichten. Dat zou je even op internet moeten opzoeken, hoe en wat precies. Ik heb de dlc ook al uitgespeeld en die was ook weer erg tof!
     
  19. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Heb de game maanden geleden uitgespeeld en ben in het begin van ngplus gestopt omdat ik daar geen intresse in had. Nou heb ik zojuist de dlc gekocht omdat hij in de aanbieding is. Opgezocht hoe je hem start en tot me verassing moet je een heel stuk in de game zijn om dat te kunnen doen. Maar door mn ngplus savegame ben ik dat dus niet meer. Moet dus uren aan oude content spelen om iets te kunnen spelen waar ik net geld aan uitgegeven heb. Vindt dit echt belachelijk omdat ik daar helemaal geen zin in heb maar wel de dlc wil doen. Bizar en fucked up.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    True.. Maar volgens mij is het wel een beetje een 'standaard' manier om dlc's te starten in de Souls games.
    Jammer man!' Misschien een nieuwe car gefocust op andere stats?
    Je kunt redelijk snel bij de DLC komen. En voor de 2e x ga je er redelijk smooth doorheen.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2016

Deel Deze Pagina