1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ziet er goed en veelbelovend uit. Zou zo maar de eerste exclusive kunnen worden die de verwachtingen wel waarmaakt. Het enige jammere voor mij is dat het totaal mijn soort game niet is. Ik kan best naar een Dark Souls game kijken, maar ik vind het verschrikkelijk om te spelen. Echter zie ik wel de kwaliteit die een Bloodborne heeft. Maar het is niet voor een groot publiek. Het zal geen extra PS4's verkopen.
     
  2. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    misschien wel de dark souls serie heeft een grote fan groep.
    ga hem in ieder geval halen al was ik heel slecht in dark souls en lords of the fallen
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.779
    Denk dat Bloodborne moeilijker is dan de Dark Souls games. Daar kon je met behulp van een goede build, wat grinden en de juiste wapens en armor een heel eind komen. Tanken in full havel kan iedereen. Bloodborne heeft de nadruk veel meer liggen op skill lijkt het. Sowieso gaat het gemis van een schild enorme impact hebben (ja ik weet dat ze er in zitten maar totaal niet zoals in DS). Je zal als speler veel meer actief dan reactief moeten vechten wat het een stuk uitdagender maakt. Can't wait!
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Owja, dit word zeer zeker skill based.. Vind vooral de slide-dash in combinatie met de gun en dan toeslaan heel vet! En dan nog eens al dat bloed wat in het rond vloeit maakt het nog wreder..
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hier nog een liefhebber :) En idd, ik kijk geen filmpjes meer, ik wil me totaal laten verrassen door deze game! Staat al in de preorder!
     
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Tik-tak-tik-tak.. Het Bloodborne klokje tikt langzaam door en wij mogen bijna februari afsluiten.. Godverdomme wat ben ik frikking hyped over deze game!!! Als dat maar goed komt ;)
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik wil deze game gister!
    Duurt me veels te lang:+
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Zeg dat. Is het zo eindelijk maart dan moet je nog bijna 4 weken!! Hoe verzinnen ze het8)
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hopelijk word het wachten beloond!

    Hoop alleen op wat gevarieerde omgevingen.
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja idd.. Dat je vanuit je hub kan travellen naar verschillende areas ala DeS.. Er is niks over bekend toch? Behalve de Malice Chambers oid
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik hoop meer op een map als in DS. allemaal connected met ingenieuze shortcuts enzo !
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja DS was ook echt geweldig opgezet.. Had je het gevoel kilometers van de Firelink Shrine verwijdert te zijn, vind je een lift in een kerk, sta je ineens weer in de Shrine.. Euforische momenten waren dat

    Vanavond maar weer eens de ps3 aansluiten.. Heb zin in Demon's Souls.. Had nog een caracter staan in een nieuwe pt. Wel alle werelden in PWWT geloof ik
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2015
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Sowieso niet checken

    Heb eigenlijk al teveel gezien haha
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Hoe meer filmpjes ik kijk. Hoe meer ik het gevoel krijg dat ik fakking vaak dood ga gaan in deze game hehe. :eek:

    Maar heb er wel zin in. Demon's Souls en Dark Souls heb ik nooit gespeeld. Maar Bloodborne ziet er echt gruwelijk uit.

    Hoop alleen dat ik Bloodborne ook leuk ga blijven vinden als ik 100x achter elkaar dood ga. Maar een beetje uitdaging mag ook wel. De meeste games van tegenwoordig zijn zo easy en speel je binnen 2-3 dagen uit.
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Als je een ps3/360 hebt kan je nog even DeS of DaS een kans geven. Current gen is toch niet spectaculair en dat zijn absoluut titels die je gespeeld moet hebben.. Of geprobeerd iig. Alhoewel je beide titels niet in een maand (of 2) kunt uitspelen is het evengoed het spelen waard. Bloodborne blijft vet. Ook over een paar maanden
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689


    Fuuuuuuu....! Zweet staat me nu al in de handen ... :eek:
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja hoe vind je 'm!!

    Epische boss
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Holy shit, teh game I've been waiting for! Preordering now~! ;)
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    @Zifnap Nu pas ? Heb ik tijden geleden al gedaan ;)
     

Deel Deze Pagina