Bloodrayne 2 voor de Xbox stond vandaag op de planning. Misschien ben ik te enthousiast, ik weet het niet, maar ben gelijk alle shops en warenhuizen afgelopen om deze titel te bemachtigen. Tot mijn verbazing had niemand hem op voorraad. Sommige winkels hadden er nog geeneens van gehoord of zouden hem helemaal niet krijgen Ben dus een beetje gefrustreerd naar huis gegaan, want ik ben wel een heel klein beetje, ietsie pietsie fan van Rayne. Beetje mannetjes afslachten ala Kill Bill 1, dat vind ik wel pittig Maar goed, iemand iets gezien, gehoord of toevallig al in bezit? Ben erg benieuwd naar de gameplay en waar die eventueel word aangeboden? Greetz!
Yahoo nog iemand die geilt op tekeningen! We gaan door tot de honderd!:{ @ De Topicstarter: weleens gehoord van bestellen? Heel makkelijk en simpel, het gaat goed in zijn werk. Probeer maar.
Spel is wel grappig, ik heb hem al een hele tijd (niet de eu versie) Maar ik heb ook nog niet in de shops zien liggen. Maybe moet je zoals Gold elite zegt hem maar ff orderen. Maar ik denk dat je hem bij de mediamarkt of de FR ook kunt scoren hoor!!!
Heb deel 1 gehad, wat een slecht spel was dat. Ach ja je zal vast mensen hebben die deze stuff wel "kick ASS" vinden.
Leuk advies, maar zover was ik ook al. Aangezien GCshop hem niet in het assortiment heeft houd het gewoon op. Bij de Media Markt hier in de buurt zijn ze niet zo snel. Kan het weten, heb voor ze gewerkt. Bepaalde games staan nog geeneens in de computer. Daar houd het dus dan ook op...
Het spel lijkt me wel aardig om uit de budgetbak te vissen. Kijk persoonlijk meer uit naar de film. Kristanna Loken speelt de hoofdrol, dus het is sowiezo de moeite waard om een keer te bekijken. Maar ik denk wel dat die film heel hard gaat floppen. Btw: Ik heb het spel ook nog niet gespot
Yahoo nog iemand die daar zich druk over maakt! We gaan tot de honderd! :{ Nog nooit van een grap gehoord? En al zou ie serieus zijn, wat maakt dat uit? Jij bent niet diegene om voor hem te bepalen wat hij mooi vindt. Maar ehh, vind jij de kont lelijk dan?
Mmmm... Ik ben ook geïnteresseerd in BloodRayne 2... Maar ik heb op Play.com gelezen dat de game is uitgesteld... naar 17-06-2005...
Dat is nuttige informatie! Heb gelijk effe gecheckt. Dan is dit voor zover ik weet de enigste site die daarvan op de hoogte is. Shit man, 17-06... Moet ik weer dik 2 weken wachten...
De meeste mensen kope deze game voor die chick.... Als er nou een gespierde gozer de hoofdrol had dan zou deze game echt nie verkopen en inplaats van een 7 een 5 hebbe.
Mmmm... BloodRayne 2 zou de 24e juni uitkomen, en misschien gaat dat ook wel door... Maar ik hoor alweer geruchten dat het spel zou zijn uitgesteld naar 07-07-2005... Als dat waar is, is dat wel knap balen want ik wacht al een hele tijd op dit tweede deel...
Ik zat net ff te kijken op play.com en toen zag ik dat dit spel pas 25 november uitkomt. Er heeft toch allang al een review in de PU gestaan?? Spel lijkt me wel aardig, hoewel niet voor 60 euro. Maar een keer uit de budgetbak. Het spel wordt keer op keer uitgesteld.
lol ik vond de video review van Gamespot hiervan zoo vet, dat ik alleen daarom dit spel wil kopen BloodPoweredGuns LOLOLOL
Even een schaamteloze kick naar boven, maar vind niemand het een beetje lijp dat er op de frontpage een banner van deze game te vinden is, dat terwijl de game gewoon nergens te vinden is? Of moet ik maar hopen dat de UK versie (volgens ToTheGame 17 februari) hier ook nog eens in de winkel komt te liggen? [EDIT] Ik zie net dat de game al te bestellen is, iig op BOL.com! Daar staat dat 'ie gisteren uitgekomen is! Ik ben iig benieuwd!