Heb niet zoveel gelezen over bloodwake, erg onbekend en hoor er dan ook zeer verschillende meningen over, de een vind m goed de ander niet, met revieuws lezen kom ik er niet uit, het is een soort schietspel vanuit een boot ofzoiets. Hij kost nu 9,99 euro. Moet ik hem laten liggen of kopen?
Gewoon doen. Kun je je geen buil aan vallen. Als je 'm nog kunt vinden tenminste. Zelfs op frs.nl hebben ze 'm niet meer, dus je moet mazzel hebben dat jouw lokale frs 'm nog heeft. suc6
omruilen zal moeilijk gaan aangezien bloodwake het enige spel van die prijs is.. je kan wel vragen voordat je hem koopt of je je geld terug kan krijgen
khep hem te leen van iemand, hijs shitty, de besturing is echt CRAP kan gewoon niet normaal varen. Als je iets te hard met je stik naar achteren gaat dan schakeld ie in de achteruit.. Echt shitty tijdens een groot gevecht..
Kheb hetzelfde probleem eigelijk met NBA inside drive 2002 ligt ook voor 14,99 bij de FRS, heeft iemand die? De reviews zijn overwegend positief!
Hij krijgt bij IGN.com een 84/100. Niet slecht dus. Ik gaat maar morgen ff halen. Al is ie bout dan ben ik 10 euro armer. BOEIE hehehe. (ik heb het over Blood Wake). Het leven van een student gaat over rozen (in mijn geval dan).
HAHA ja daar kan eindelijk dan me sega pack in. Maar het is gewoon doelloos schieten zag ik net op een filmpje maar dat vind ik wel leuk als ik ff niet een verhaal wil spelen en voor 10 euro ga ik niet dood. Kan je het niet missen dan raad ik het je af.
nou weet ik het helemaal niet meer revieuws geven opzich wel goede en hoge cijfers maar kan omdat de game niet aanslaat daarom er voor 10 euro ligt, agressive inline is ook 20 euro, en is volgens mij ook zeker het halen waard.