Net even (met korting) bloodwake gekocht en.... wat is er aan de hand met de "framerate" !!!! het spel loopt de hele tijd met schokken . of je nu draait of gewoon vooruit vaart . iemand anders ook opgemerkt , verpest het hele spel filmjes van de u.s versie gezien en daar loopt hij gewoon vloeiend zoals het hoort . 60 hz optie werkt ook niet ?!?
WIE KOOPT ER NOU BLOODWAK!!! 't heeft gewoon XBOX onwaardige graphics!!! en zoiezo ik hou nie van bootjes op 't water kzat zelf in een zinkende!! en een trouma dat ik heb jonge ok geen trouma maar kzat wel in zo'n stom zinkend schip]:- ]:-
Re: Re: Bloodwake "framerate"???please help en nou wil ik het weten!! waarom kick je super-oude threads omhoog??
Re: Re: Bloodwake "framerate"???please help wat loop jij nou gvd te zeiken! laat het toch als hij het leuk vind is daar toch nix mis mee? als je wilt zeiken doe dat dan maar in jezelf, misschien vind hij het spel wel leuk dat kan toch niemand heeft hier om jou mening gevraagt en de thread ging over de framerate en niet over blood wake afzeiken!