[bloodwake] skipt om de seconde

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door krafty, 2 jun 2002.

1. krafty

krafty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bloodwake skipt om de seconde

een vriend van me heeft bloodwake met zn reward pack ontvangen alleen toen we die gingen spelen bleek dat het spel skipt als de pest !!

stond er echt een beetje van te kijken ! het was gewoon niet leuk meer daardoor , ik heb hem ook even met pal 60 geprobeerd maar dat hielp dus niet .

is dit normaal voor dit spel ?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Neh niet normaal, ff bellen met de support lijn, dan krijg je n nieuwe

3. krafty

krafty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dus ook in de replay's van motoGP !

help me out here pls , wie heeft er motogp kun je ff de replays checken . in sommigen views skipt ie absoluut niet maar in andere vooral als de camera pant van links naar rechts !!!!

4. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Dit lijkt me meer een hardware probleem

---> General/Hardware

5. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Moto GP heb ik nergens last van hoor.

6. krafty

krafty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee ??

tijden de replays is het soms echt erg vooal als je naar de achtergrond kijt als de camera panned :mad:

iemand bloodwake al geprobeert die is echt erg bij mij TIJDENS de game , pirates ook nog al eens :mad:

voor de rest draaien PGR ,halo , wreckless, DOA3, JSRF, en azurik prima . soms bij azurik zakt de framerate wel eens maar dat ziet er anders uit daar kan je duidelijk aan zien dat dat de engine is.

als iemand voor mij kan bevestigen dat bloowake prima draait op hun pal xbox dan weet ik zeker dat het aan mijn box ligt :mad:

kijk bloodwake vond ik niety zo erg want zuigt toch maar nu ik motogp heb is dat toch ineens ff anders :)

Deel Deze Pagina