Waar cheats gebruiken in Bloodwake?? Er zijn drie cheats bekend van Bloodwake. In welke schermen moet ik ze toepassen??? Ik heb er één uitgeprobeerd maar dat ging niet. Conqubite
in het scherm waar "press start" staat druk na de code start en dan hoor je een geluidje als je meerdere code's wil invoeren wacht je tot het scherm weer terug komt en voer je de volgende code in ze werken, heb ze getest
Thanks.. Ik begrijp dat jij het ook niet kon laten. Ik zat op een gegeven moment een eindje in het spel en heb dat opgeslagen. Toen ik dat later weer wilde oppakken heeft ie alles gewist.. Misschien heb ik wel iets fout gedaan maar toch. Al mijn boten weer weg en kan ik opnieuw beginnen. Dan maar met de cheats, het is niet volgens het protocol maar ik heb geen zin opnieuw te beginnen. Conquibte
Ik snap er geen reet van. Het lukt nog niet. Ben ik misshien zo'n stumper dat zelfs dit me niet lukt??? Ik heb meerdere pogingen gedaan maar er gebeurde niets, ik hoorde ook geen geluiden.
Probeer de "Destroy cheat" ff.......deze voer je heel simpel uit bij je raam......MIETER DIE PLEURIS CD DAAR UIT!!!!! Simpel toch?Wat een boutgame zeg.......bah!
Valt wel mee, had slechter gekunt. Fuzion Frenzy, das pas een boutgame, das echt geen fatsoenlijke partygame, echt niks vets te beleven. Zoveel verschillende games en vrijwel niks wat echt koel is.