NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! helemaal niet aantebevelen. in de Pu kreeg hij een 50. en ik heb een demo ervan, en ik vind het echt niks aan. Mijn buurjochie heeft, ik moet zeggen had het spel, heeft hem weer verkocht. Maarja, je moet het zelf weten, en asl je het spel echt wilt, zou ik proberen om hem 2e hands tekrijgen, want €69 is hij niet waard
Absolut niet echt een brak spel na drie keer spelen heb ik van ellende de Dvd in de magno gedaan en heb de ontwikkelaar aan geklaagt wegens brein stornissen na dat spel:r
------ aha de geruchten zijn dus waar. nou o.k ga ik maar voor een ander spel kijken. klote dat ik halo en doa3 niet kan kopen,die heb ik in dat reward pakket besteld. die rally challenge die ik nu heb is wel mooi,maar ik ben niet zo,n race freak. dus ik wil een mooie shooter of zo.
Als je Max Payne nog niet op de PC hebt gespeeld is het zeker een aanrader, helaas heeft die geen MP en speel je hem vrij snel uit..
schijnbaar is er veel verschil tussen de ps2 versie en die voor de x-box, grafisch. De x-box versie lijkt op die van de pc versie als je op hoge resolutie speelt.
kies maar een KUT spel voor 49 euro of een hartstikke tof SPEL zoals HALO voor 69 euro wat pak je 1 of 2?
Re: NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Sterker nog in de PU kreeg hij een 20 !! .. maarja wat zegt dat nou van jou speelervaring/lol die JIJ eraan beleefd. Edit : Sorry , had darkmans Post niet gezien
----- tja als het goed is krijg ik halo in dat reward pakket. ik wacht wel joh. ik heb mijn lijst 24 april weggestuurd. dus het kan volgens mij niet te lang duren. dan heb ik halo en doa3.
je zou DOA3 kunnen kopen, JSFR, wel eerst ff spelen of het je ligt. you love it, or you hate it. als je TONY HAWK PRO SKATER 3 koopt, heb je zeker een goeie game in huis.
BloodWake slechtste launch titel op de Xbox! (misschien ook slechtste launchtitel ooit). niet aan te raden dus.