Blouwe vlekjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bartos, 5 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik SC speel dan koomen er blouwe vlekejes door beeld het zijn streepjes van ongeveer 4 a 5 blokjes groot. Toen ik de standaard kabel gebruik had ik het niet. Toen met de AV scart cabel in het begin ook niet maar na een maand langzaam steeds meer gebeurd steeds meer ook op andere tv en ook met orzinel kabel.
    Het licht niet aan de aantrluiting van de kabels die heb ik al gecontroleert. Moet ik de xbox gewoon opstuuren?

mzzl bartos

Laatst bewerkt: 5 mrt 2003
  2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Goeiendag zeg... Waar heb jij Nederlands geleerd ? Ik heb je laatst nog horen zeggen dat je VWO of iets deed... Maar BLouwe vlekejes door beel ?

Shit zeg, leer nou eens gvd typen man, en controleer eerst je post voordat je het post.

[edit] iig, als het alleen bij Splinter Cell gebeurt en niet bij andere games dan kan het misschien aan de game liggen (lijkt me sterk, maar als je nog garantie erop hebt zou ik die 1st ff gaan ruilen).

Als het bij andere games ook voorkomt daan zou ik toch wel ff je Xbox opsturen ja.

[/edit]

3. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Dioga,

Sommige mensen zijn dislextisch (of hoe je dat ook mag schrijven).
    Het kan kwetsend zijn voor deze mensen om zo te reageren.
    Belgen daarentegen praten en schrijven wel raar....tenzij het hele volk daar dislectisch is, maar dat betwijfel ik.

4. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    over dat vwo was op de sito toets en nederlands was te laag om te beoordelen heb nederlands gehad op het wilgerijs dronten.

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Een vriendin van me is ook dislextisch, en kan ook wel eens fout maken (gebeurt zelden, zij controleert eerst voodat ze wat typt). Alle respect daarvoor en mijn excuses als het een beetje bot overkwam. Maar er is vaker wat tegen Bartos over zijn type gedrag gezegt, en heb er uit begrepen dat hij niet aan dislextie lijde. Hij werd zelfs een beetje pissig omdat hij erbij vermelde dat ie een hoge opleiding deed en dus heel goed kon typen.
    Bij dislextie (ik weet ook niet hoe je 't schrijft...) zie je letters & cijfers niet duidelijk, toch weet je volgens mij wel 't verschil tussen een A en een O, dit lijken verweg niet op elkaar. En je hebt op de baisschool al geleerd dat blauw met een A word geschreven, en niet met een O.

6. Toxic_Timmie

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi Bartos,

Als ik jou was, dan zou ik even bellen met de XBOX Helpdesk in Ierland.
    Het nummer wat je moet hebben is:

0800 023 3894

Ze spreken er alleen maar Engels, maar dat is voor de meeste mensen neem ik aan wel te doen.

Suc6 en laat ons weten wat de oplossing is geworden!

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Belgen typen inderdaad een beetje anders dan Nederlanders maar wij kunnen er ook niets aan doen hé!
    Daarbij ik vind dat jullie ook wel vreemde dingen typen zoals: pc-boer, game-boer, pissig, ...
    Maar horen jullie ons klagen??
    IK DACHT VAN NIET!!! :) :) :)

8. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn niet de voledige symtonen von dislextie ook nog dat mensen klanken door elkaar hallen ou au lijk kwa klank wel op elkaar en ik zie meestal ook wel dat het fout is maar kan er niks beters van maaken (maaken klopt denk ik nu ook nie maar makken vind ik er ook niet goed uit zien dus doe ik maar een gok) en wat je vriendin beterft kan ook zijn dat zij nie alle symtonene heeft. En ik zit dus niet op VWO maar had dat een keer voor werld orientatie (is ook fout) maar dat had ik al gepost

mzzl bartos

9. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    spreekt iemand die zo typt wel Engels???:+

10. Toxic_Timmie

Leuk Bevonden:
    1
    Ok ok...nu weer ff on-topic he...

We hadden het over....:

BLAUWE VLEKJES....a.k.a. De ziekte van Peyo a.k.a. de smurfenziekte?

11. xforz

xforz Guest

Het is mij ook opgevallen dat als je bij splintercell in een lichte ruimte om sam heen draait met je camera , er een soort flikkerende streepjes in beeld komen, bij mij zijn die lijntjes alleen niet blauw..

12. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    LOL.... 8)

haha.. Vooral die zin over Belgen.
    Ik heb niks tegen belgen maar het stond wel grappig:+ of krijg ik nu allemaal Spam van alle Belgische leden.

Die blauwe vlekkes ligt aan het spel zelf, dit heb ik wel is bij iemand anders gezien toen ik mijn spel dvd erin stopte speelde het spel weer goed, zonder vlekkies.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2003
  13. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik liep laatst in het bos, toen had ik honger en ik at een paddestoel...

Blauwe vlekjes...

Anyways ik denk dat je sneeuw bedoelt? Of misschien is de digitale synchronisatie van je beeld niet goed, heb je pixel plus of zo'n andere vage optie? Dan is je kabel denk ik gewoon kaduuk...of je Xbox....

Bij andere games niet?

14. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    bij deze games ook Moto GP AUF SC en Halo meer games heb ik niet dus het licht aan me box ik ga ze nu ff bellen

mzzl bartos

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Zelf had ik het niet in de gaten, maar een vriend van me zag het laats bij splinter cell. Er traden sporadisch witte vlekjes op tijdens het spelen. Het gebeurde alleen als ik speelde, niet als ik stilstond, zal wel een bug zijn denk ik.

16. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Of als je je nightvision op zet??? :)

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb 't natuurlijk over de normale view, zonder nightvision of thermal-goggles.

18. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een wit vlek je in het menu maar veder allen de besprooken blauwe

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb dat ook, kleine blauwe vlekjes en streepjes. Die zijn bij iedere game (en dvd), altijd, welke kabel of tv ik ook gebruik. Dit is gewoon volkome normaal (denk ik), het stoort me ook niet echt, het valt niet op.

20. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm... ik heb er ook last van bij meerdere games en dvd's. In het begin dacht ik dat het zo hoorde, daarna dat het aan de tv lag. Maar ik erger me er best wel aan tijdens het dvd kijken, ik denk dat ik toch even die lijn bel voor m'n garantie verloopt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina