Zoals de titel al vermeld, krijg ik vaak blue screens als ik mijn oordopjes in de voorkant van de behuizing wil pluggen, of USB aan wil sluiten (ook aan de voorkant van de behuizing). Met de aansluitingen op het moederbord heb ik geen problemen. Stats: MOBO: Asrock 939dual-SATA2 Behuizing: Antec P160 Wie weet hoe dit kan komen?
Waarschijnlijk een IRQ conflict. Kijk de volgende keer even wat voor`n foutmelding hij geeft. Je usb-apparaat krijgt een bepaald geheugenadres toegewezen, die vaak worden gedeeld met andere apparaten. Wanneer deze niet goed kunnen samenwerken op één adres, krijg je zo`n prachtig blauwscherm . Probeer eens een andere usb-poort? Desnoods aan de achterkant. Haal andere usb-apparaten eens los, printer e.d.
De enige USB-apparaten die ik heb aangesloten zijn mijn muis en toetsenbord. Die zitten uiteraard aan de achterkant. Ik heb het probleem niet altijd, het komt soms voor als ik in de voorkant usb of oordopjes inplug, of zelfs eruit haal. Nog geen kans gehad om het te noteren. Zal ik de volgende keer doen (hopen dat het niet nodig is )
Ok, ik heb het weer een keer gehad, dit is de melding: MACHINE_CHECK_EXCEPTION blabla En dan staat er onderaan nog dit: STOP: 0x0000009C (0x00000004, 0x00000000, 0xb2000000, 0x00020151) Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen?