Hoi Ik vroeg me dus af of dit mogelijk is om via bluetooth 2 pc's (een desktop en een laptop) met elkaar te verbinden en zo internet te kunnen delen. Ik wil het via bluetooth doen omdat ik al een router heb en ik hoef alleen me laptop draadloos te hebben, dus heb ik geen zin om een draadloze router te gaan kopen. Dus mijn 2 vraagjes: 1 Is het mogelijk om via bluetooth 2 pc's (een desktop en een laptop) met elkaar te verbinden en zo internet te kunnen delen? 2 Heeft iemand hier ervaringen mee? Thnx
volgens mij ga je dan niet leuk internetten omdat bluetooth nou niet echt mega snel is. daarom denk ik ook dat het niet kan omdat er geen apparaten zijn die dit kunnen omdat er haast geen vraag naar is.
Het is mogelijk om dit te doen. Met de software die je bij je bluetooth-apperaat gekregen hebt moet je dit kunnen instellen. Alleen het gaat heel erg sloom, kun je beter een kabeltje in je router en in je laptop prikken. Dat gaat stukken sneller.
Draadloos netwerkje aanleggen. Is niet zo moeilijk, en goedkoper dan bluetooth. Check www.sitecom.com of www.belkin.com maar voor meer informatie.