bmg-plaatjes

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door de bengel, 12 apr 2004.

1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    waarom kan je geen bmg plaatjes als avatar gebruiken, ik heb bijna alleen maar bmg plaatjes. en als ik dan een plaatje bij google download (er staat dan bij dat het bijv jpg plaatje is) dan verandert het op mijn computer in een bmg plaatje. oplossingen? misschien iets dat er veranderd kan worden aan de site

2. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heb je Paint Shop Pro of Photoshop? maar volgens mij lukt het ook met de Paint van WindowsXP.

Gewoon openen.
    Klik op "Opslaan Als".
    Sla het op als .JPG of .JPEG of .GIF
    En gebruik em als Avatar.

Als et goed is moet et lukken nu. :)

Laatst bewerkt: 12 apr 2004
  3. desert spider

desert spider half life (2)

Leuk Bevonden:
    0
    of gif
    eh met paint lukt het

4. FabianNL

FabianNL Guest

maar opent paint wel bmg? (is het niet bmp?) maar misschien kan je ook gewoon de extensie veranderen in bmp of jpeg of iets

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Het is inderdaad *BMP -> bitmap

6. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan wel, maar dan heeft het plaatje nog steeds een .bmp grootte, dus dan pakt XBW hem nog niet :+.

7. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Heb je een Mac?
    Die gebruikt geloof ik inderdaad BMG.

Ik heb een Mac gehad, maar je kan ermee gewoon een plaatje naar JPEG veranderen.

Misschien dat je het even ook beter kan uitleggen?

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    In Powerpoint kun je het plaatje ook opslaan als JPEG of GIF, als je het plaatje invoegt en dan rechter muisknop doet en dan "figuur opslaan als", dan kun je het bestandstype ook veranderen:)

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als je met internet explorer het probleem hebt dat plaatjes opgeslagen worden als bmp, dan is waarschijnlijk je map met tijdelijke internetbestanden vol. Ga in Internet Explorer naar Extra -> Internet-Opties -> Bestanden verwijderen, dan worden die bestanden gewist en zou je als het goed is afbeeldingen weer met hun normale bestandsextentie kunnen opslaan.

10. gerjan

gerjan Guest

Werkt niet, bij mij slaat ie nog steeds op als .bmp (enige keuzemogelijkheid) is niet altijd zo geweest :/

11. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb precies hetzelfde probleem gehad, en dit werkte voor mij. Je kan geen bmp plaatjes gebruiken als avatar omdat bmp's veel te veel ruimte innemen. Sla maar eens een bmp op als JPG of GIF (dat kan met paint, photo shop, paint shop etc. etc.) en vergelijk de bmp met het andere plaatje. Je zult zien dat de bmp veel meer kb inneemt.

12. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
  13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    WORKAROUND
    Depending on the specific cause for your issue, use one of the following methods to work around this issue.

Method 1
    Delete the temporary Internet files. To do so, click Tools, click Options, click the General tab, and then click the Delete Files button.

Note To locate the Temporary Internet Files folder, click Options on the Tools menu, click the General tab, and then click Settings. The current location appears in the Settings dialog box.

Method 2
    To work around the problem, click Tools, click Options, click the Advanced tab, clear the Do not save encrypted pages to disk check box, click View, and then click the Refresh button.

Method 1 werkte destijds bij mij :)

Deel Deze Pagina