Gameguide.nl meldde het volgende nieuwtje: Omdat Acclaim een beetje moeite heeft om het hoofd boven water te houden probeert men van alles en nog wat om hun games in de aandacht te krijgen. Voor hun spel BMX XXX heeft men tieten en pooiers als oplossing gezien. Het spel is eigenlijk een doodnormale BMX game maar om wat extra kopers te trekken dacht men verstandig te zijn de fietsers van het vrouwelijk geslacht enkel van een bikini te voorzien en zo nu en dan een loopse poedel de revue te laten passeren. Het leuke idee lijkt echter het tegenovergestelde effect te hebben want een aantal grote winkelketens in de Verenigde Staten weigeren het spel te verkopen. Het betreft hier Wal-Mark, Toys R Us en KB Toys: Using the tagline "Keep it Dirty," video game publisher Acclaim Entertainment Inc. is gearing up for the Nov. 19 launch of "BMX XXX," a game that also features copulating pink poodles and a variety of racing bike stunts. But major retailers Wal-Mart Stores Inc., Toys R Us Inc. and KB Toys all said they would not carry the game, a potential blow for the game's exposure. "We're not going to carry any software with any vulgarity or nudity -- we're just not going to do it," Wal-Mart spokesman Tom Williams told Reuters. Het was een beetje een raar idee van Activision maar dit vind ik ook een beetje overdreven... Een spel niet verkopen omdat er zoiets in voor komt....zouden ze DOAX dan ook niet meer mogen verkopen? BTW de game komt in Europa 6 december uit. Ben benieuwd of ze er nog wat aan gaan veranderen....
Hehehe je hebt het stukje helaas niet goed gelezen. Het is niet topless ofzo, de bikini zit er nog wel voor
Daar heeft ook een preview over in de Xgamer gestaan, lijkt me echt een mislukte game die ze op proberen te leuken met grofheid
UIt de XGamer 06: " For the first time in Xbox history, we get to see topless ladies". "One of the challenges you'll face is a kind of a strip-poker freestyle competition, where the loser ditches their clothes and, if she happens to be a lass, it's tops off".
En wat activision wou is gelukt. Waarom verkocht Carmageddon zo goed?? juist denk daar maar eens over na
Screenshots van deze game zijn hier te vinden. Echt schokkend hoor...... NOT!!!! Geinig trouwens die balkjes voor de borsten van die vrouwen (zoals criminelen met de foto in de krant staan)
Ik heb zo goed als alle filmpjes geuplocked!!! erg leuke filmpjes moet ik zeggen..... Maar ik heb nog steeds niet met topless ladies kunnen biken.... iemand enig id hoe dat moet?
tja, je hebt van die momenten hè.... Is er nou niemand hier die dat spel ook heeft en het mij ff kan vertellen
uhum, sinds wanneer is activision uitgever van BMX XXX en dus ook automatisch de uitgever van de DAVE MIRRA serie? Geloof dat het Acclaim was Kseen jij moet je schamen, dat weet je toch ondertussen wel?
Spel is echt te bout voor woorden, was maar grapje. Jij zou beter moeten weten. *Kijkt naar z'n uiterst koele sig.....
had t erover dat je toch wel moet weten dat activision geen bmx xxx uitgeeft. Hahhaha, sorry xeem maar moet toch nog es vragen, heb je nou al es thps2x in pal box geprobeert *err0r update his sig*
Das nou echt al de 3e x dat ik je antwoord dat ik toen speciaal voor jou ben opgestaan en het heb geprobeerd. Hejje je antidementie pillen niet genomen? Jij wil te graag.
De filmpjes zijn wel lache hoor.... Het spel is idd te slecht voor woorden..... Maar is het nou echt niemand gelukt om die dames topless te krijgen hiero