ik herriner me de thread nog waarin destijds de knappe tekeningen werden gepost die werden opgezonden voor de wedstrijd van Deathrow. Mss een leuk ideetje om nu hetzelfde te doen ivm die wedstrijd van BMXXX?
maar nee, je zendt gewoon je pic in voor je hem hier plaatst, kan niemand anders er mee gaan lopen, zo dom zijn ze hier heus niet
ik wil die inzendingen zien!! kheb trouwes geen zin om der tijd in te gaan steken, omdat et toch een mislukking wordt
acclaim is niet zo gul met goodies beschikbaar stellen, en dan krijg je als prijs iets van een ander spel.
ja je krijgt gewoon een paar flut goodies als prijs dan en dan zullen de inzendingen tegenvallen, bmx op zich kan je brute dingen voor maken natuurlijk.
hier is alvast mijn probeersel, dat daarnet al naar Mirik is opgestuurd dus don't bother stealing it guys
dit is geen serieuze inzending (kan echt niet photoshoppen) maar dit soort inzendingen had ik meer verwacht:
@ Ikke: was net de bedoeling van die pic, tegelijk ranzig maar eveneens onverwachts (en hopelijk origineel)
ja okey, maar bmx wordt nu helemaal gehyped omdat het het eerste spel gaat worden waar je met naakte cyberbabes zal kunnen gaan spelen.