BNN Ledenwerven

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Furies, 28 okt 2003.

1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik wilde wel eens weten of iemand lid is geworden, en waarom dan. En als iemand niet is lid geworden, waarom niet ?
    Ik ben zelf geen lid geworden, want mijn ouders waren niet over te halen. Maar ben wèl blij dat ze het gehaald hebben :)

2. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Niet lid geworden, heb jaren zonder BNN televisie gekeken en dat is mij ook uitstekend bevallen. Gisteren wilde ik wel bellen, maar kwam er tijdig achter dat de wereld ook zonder BNN gewoon doordraait.

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    I couldnt care less about BNN

4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Je bent zelf geen lid geworden omdat je je ouders niet over kon halen? *niesnapt* :confused:

Afijn, net als bovenstaanden, ik kijk praktisch nooit naar BNN, en ik vind die blonde Bridget-muts echt zó'n ontzettend lelijke irritante muts dat echt niets mij beweegt om geld te gaan betalen om hunnie op de buis te houden...

...maar ik hoorde 10 minuutjes geleden dat ze het wel gehaald hebben. Nouja, ook geen ramp, ik kijk er gewoon nog steeds niet naar! :D

5. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    BNN rules ik ben wel lid geworden maar dat was al een hele tijd terug ik denk al wel 2 jaar ofzo dus tja ben er bij van af het begin

6. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    *lid is :)

7. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eenmaal NeukenDoeJeZo gezien, heel erg flauw maar niet voor herhaling vatbaar. Jammer dat ze het gehaald hebben

8. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk HEEL afentoe BNN, vindt de progs ook wel leuk zo nu en dan, maar ben geen lid geworden. Zo kan ik lid blijven worden van alles wat ik wel een beetje leuk vind. dat doen we dus niet.

Rally-ho

9. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar keer naar BNN at work gekeken.
    Dat is dan ook het enige programma dat ik nog wel leuk vind, voor de rest kijk ik er nooit naar.
    Ik ben dus geen lid geworden, maar leuk voor ze dat ze het
    gehaald hebben.

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Bwhehe... Ik geef toe, ik ben lid geworden.... Maar ik kijk nooit naar BNN, alleen ten tijde van Bart naar z'n stalkshow en zijn andere programma's.

Het is dat die promomeid op de camping in Renesse me zo lief aankeek, anders was ik geen lid geworden. :cool:

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Trieste zender man, daar gaat ons kijk en luister geld dan heen :mad:. Oprotten met je neuken doe je zo en alle andere trieste programma's. Alleen toen ze in de shit zaten gingen ze een aantal leuke dingen uitzenden. Van mij mogen ze gewoon van de buis, of ze gaan maar lekker commercieel.

12. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben al lid vanaf 't begin omdat dit 1 van de weinige publieke zenders is die wat anders uitzenden dan lingo of VPRO shit. Nou kijk ik zelf nooit TV eigenlijk, maar ik ben een voorstander van lef/"wat anders" op TV/Radio (radio luister ik wel...:)). Leuk dat ze 't gehaald hebben. Ik had er anders ook niet wakker van gelegen. Nu sixpack nog als volwaardige zender :D

13. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik was van plan om lid te worden, totdat ze een liedje maakte.... Daar kan ik echt niet tegen, iedereen die aandacht maakt knutselt tegenwoordig een stom coverliedje in elkaar. Hou daar eens mee op!

(Ik vind Bridget en Katja irritant, ik zal wel de enige man in Nederland zijn die dat vindt)

14. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben ''illegaal'' lid geworden worden op de studiebeurs:D

15. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    radio bnn is goed vooral Ruud de wild of is dat het enigste wat ze op de radio hebben?

16. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    geen lid

ze halen het ook wel zonder mijn €5,73

6 euri kan je beter 12 kaasbroodjes van kopen :D

Laatst bewerkt: 28 okt 2003
  17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben lid want ik kon het arme meisje die het aan mij vroeg echt niet teleurstellen.

Was mijn vriendin trouwens niet echt blij mee.

18. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: BNN Ledenwerven

lelijk:confused: Wil ik jouw vriendin wel eens zien

In ieder geval, ik ben wel lid. Ik was nl. op dat ronzelfeestje in Enschede met Eddy Zoey en je mocht alleen naar binnen als je lid werd :p (wel slim). BNN-tv vind ik zo langzamerhand ook drie keer niks maar ben wel een fan van de radiouitzendingen.

19. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    BNN moet veel meer uitzendtijd krijgen,ze hebben/hadden toffe programma's als ; Je zal het maar hebben,BNN at work en Costa natuurlijk dit alles is heel wat beter dan die 100 in een dozijn progs zoals Lingo en al die andere shit.

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Re: Re: BNN Ledenwerven

Je moet 16 jaar of ouder zijn om lid te worden, daarom misschien? *)

Anyways, ik ben vandaag ook maar lid geworden. Wat maakt die 5 euro nou uit, en voor iets meer krijg je ook nog eens zo'n leuke Bart DVD :)

Belangrijker is eigenlijk toch wel om het hele publieke bestel eens om te gooien, werkt voor geen meter zo met die leden. Was al achterhaald toen ze het invoerden...

Deel Deze Pagina