1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Boeken/TV] A Song of Ice and Fire | A Game of Thrones

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door oeloeimanu, 20 apr 2012.

  1. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Bedankt voor de tip! Ik wist helemaal niet dat er ook boeken waren geschreven over The Witcher.

    Gisteren de ebooks gedownload en zit er gelijk helemaal in!
     
    TreV vindt dit leuk.
  2. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Die korte verhalen spelen zich trouwens voor de saga af, deze kun je dus beter als eerste lezen. Enjoy. :D
     
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Kan iemand mij uitleggen wat quiburn (ofzo) allemaal aan het bekostigen is? Heb zo'n vermoeden dat ie de mountain onder handen aan het nemen is maar kan me dat eigenlijk niet meer herinneren van de boeken
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Hij zorgde ervoor dat Robert Strong in de Kingsguard werd opgenomen. Robert Strong heeft tot nu toe niet zijn gezicht laten zien en is 8ft lang. In de rest van boeken wordt altijd benadrukt hoe uitzonderlijk groot Gregor eigenlijk was, dus lijkt me geen toeval dat er nu opeens een onbekende ridder komt die zijn gezicht niet laat zien en even groot is als Gregor.
    Waarom het belangrijk is: Cersei heeft trial by combat gekozen en Robert Strong zal haar champion worden, dus Cersei heeft 99% kans om vrij te komen.
     
  5. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Thanks!
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Ja maar op het moment dat Cersei haar champion kiest stapt Septon Meribald naar voren en presenteert
    the Hound als de champion van the faith. CLEGANEBOWL GET HYPE :+
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Waarom hebben we het hele seizoen dan nog geen fuck van hem gezien in de serie?
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2015
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ga weg met je serie spoilers jonguh!
     
    Santino vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou, klaar in een spoiler, iedereen kent alles tot aflevering 8 toch wel of niet inmiddels?

    Ik wil gewoon even antwoord op een normale vraag.
     
  10. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Is ook gwn verzonnen volgens mij, kan me in ieder geval niet herinneren ooit zoiets gelezen te hebben in de boeken. Denk dat ik dat wel onthouden had.
     
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Is wel gewoon een theorie dat The Hound nog leeft.

    En als Sandor inderdaad de Faith champion wordt en Gregor verslaat komt ook nog de voorspelling van Maggy the Frog uit dat Cersei vermoord zou worden door de valonqar.
     
  12. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Waar hangen Jaime en Brienne ook alweer uit aan het einde? Tenminste ik dacht dat ze ergens samen naartoe gingen.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Brienne haalde Jamie op om naar
    lady stoneheart te gaan

    Geintje, ik ben niet te spoilen :+

    Daar heb je niks van gezien omdat in de serie de hele riverlands verhaallijn anders is

    Geen brotherhood meer, geen jamie bij riverrun, brienne totaal ergens anders heen etc

    Wat ik zei in die spoiler is echt een boek theorie, als ze daar in de serie nog op aan willen sturen zal dat via een andere weg moeten
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Weer eens zo'n plaatje:
    [​IMG]
     
    TreV vindt dit leuk.
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik ben nu met boek 4 bezig en heb S05E05 gekeken, dus nee, niet iedereen is altijd bij.
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453


    Credit track... :'-(

    [​IMG]
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    DIKKE VETTE SPOILER PIC VOOR MORGEN

    GET HYPE

    Benjen zit dus uitgebreid in de recap, dat is niet zonder reden

    [​IMG]

    Als dit legit is dan (NOG DIKKERE THEORETISCHE SPOILERS)

    R+L=J confirmed door Benjen? , serie gaat dan echt hard voor lopen op de boeken
     
  18. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Benjen :eek: Dat zag ik totaal niet aankomen. Als hij daadwerkelijk in de aflevering zit, gaat dit heel interessant worden. Fuck, ik wil die aflevering nu zien!

    Edit: Hier kan je de recap zien:
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Denk je dat Benjen überhaupt weet over R+L=J? Dan zou dit echt een gruwelijke aflevering kunnen worden: Benjen die terugkomt, R+L=J onthulling en dan afsluiten met een steekpartij. Daarvoor krijgen we dan nog Cersei's walk of shame en hopelijk ook nog Varys in King's Landing. Ik las ook ergens dat Asha/Yara in deze aflevering zit, dus misschien dat Balon eindelijk eens doodgaat. In die recap zie je ook nog een scene met Qyburn en The Mountain... Alleen Lady Stoneheart mist nog.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk het wel, hij is aan de serie kant het meest logische personage voor deze reveal toch. Howland Reed nog introduceren voor die tijd word hem niet. En als die theorie klopt dan moet er nog ergens iemand rondlopen die er van afweet. Varys weet het waarschijnlijk niet want die wed op andere paarden, Ned is dood, Jon Arryn is dood, Howland reed nog nergens gezien. Er zijn niet zoveel kandidaten over volgens mij

    Dus als die theorie waar is, dan is Benjen de man die het openbaart misschien..

    Balon weer zien zou geweldig zijn, ook al krijgen we geen battle of mereen zoals in de boeken dan nog wil ik meer Greyjoys zien.

    Ook al was dit seizoen voor mij persoonlijk tot nu toe op 1 aflevering na een enorme tegenvaller heb ik toch ontzettend zin in morgen. Want er is een grote kans dat we net als twee weken geleden dingen gaan zien die echt voor iedereen nieuw zijn

    MASSIVE MEGA SPOILER

    als we R+L=J EN For the watch krijgen... Man o man.
     

Deel Deze Pagina