1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Boeken/TV] A Song of Ice and Fire | A Game of Thrones

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door oeloeimanu, 20 apr 2012.

  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    FFC laatst eindelijk uitgelezen, was wel een stuk minder dan ASOS. Nu op naar DWD die hopelijk wat meer vaart heeft. dat was uit de eerste drie delen juist zo goed. Hij lijkt zich een beetje vastgeschreven te hebben, die George.
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    DWD is heel erg tof. FFC is duidelijk de minste uit de serie tot nog toe. Have fun :) Ik ging er in een week doorheen 8)
     
  3. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat ze nog geen actrice hebben voor Penny en haar gewoon later introduceren in dat slavenkamp?
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat zou raar zijn want dan is er geen voorgeschiedenis en moeten ze zelf een context verzinnen terwijl die er al was in het boek

    vrees dat ze gewoon geschrapt is :/
     
  5. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ze eerder de actrice voor het volgende seizoen pas casten. Hetzelfde met de Reed kinderen die ook pas een seizoen later kwamen.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is toch raar? Dan sla je de introductie van een personage gewoon over omdat je niet nu al wil casten?

    Ik denk dat ze geschrapt word want anders hadden ze wel net als bij Dario en tommen en tthe mountain gedaan

    personage wel tonen maar als hij belangrijker word re-casten
     
  7. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het ook een verhaaltechnisch makkelijker is om het naar volgend seizoen eventueel te gooien. Kijkers die de boeken niet hebben gelezen hebben nu al vaak geen idee wat er allemaal gaande is. Ik zeg niet dat ze er is volgend seizoen, maar dit hebben ze al vaker toegepast.
     
  8. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Spoiler van SOS
    Ik was trouwens echt boos op George toen hij mijn instant favo character Oberyn Martel binnen een half boek weer om zeep hielp.=( Ik ben benieuwd hoe het publiek op die scene gaat reageren want volgens mij valt hij wel in de smaak. Trouwens ook mijn favoriete scene uit alle boeken tot nu toe dat gevecht tussen The mountain en Oberyn.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik denk precies zoals jij op het boek reageerde :D

    Oberyn is binnen 2 eps publiekslieveling en iedereen vind hem awesome en BAM! weg is ie
    :+
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    even een vraagje: ik heb de eerste 2 boeken gelezen, daarna heb ik de serie gekeken tot waar ze nu zijn. maar nu wil ik graag weer de boeken oppakken, iemand enig idee waar en in welk boek ik nu moet beginnen?
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Euh whut? wil je verder gaan waar de serie nu is ofzo? Dat is vrij lastig omdat sommige verhaallijnen veel verder zijn dan de anderen. En er zijn dingen gewijzigd ten opzichte van het boek.

    Ik zou gewoon Storm of Swords helemaal gaan lezen, een van de beste boeken die ik ooit gelezen heb.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad, gewoon gaan lezen waar je bij de boeken gebleven was.

    Anders mis je straks in de boeken dingen die niet in de serie zaten etc.
     
  13. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook het gevoel 'YES, Oberyn gaat heersen' en meteen 'Neeee'. Die crunch was echt misselijkmakend:'-(
    Trouwens over de serie nu:
    Coldhands zit er echt niet in he, wel vreemd, zeker als het Benjen blijkt te zijn.
     
  14. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is toch pas in boek 4?
     
  15. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    nope

    Serie wordt wel een stuk interesanter nu het afwijkt van de boeken.

    jammer alleen dat de sex scene uit de boeken bij het lijk van Joffrey een verkrachting zonder reden is geworden.
     
  16. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zat dat ook alweer precies in de boeken dan? Dat was toch ook niet bij het lijk van Joffrey of wel?
     
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    In het boek is Jamie volgens mij pas terug na de bruiloft en Joffreys dood dus. Was dat niet de eerste keer dat ze mekaar weer zagen?
     
  18. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar staat mij ook iets van bij. Maar het was wel in de 'kerk' maar niet bij het lijk van Joffrey voor zover ik me kan herinneren.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vrij zeker dat het wel daar was, maar iets minder lomp en iets meer van beide kanten dan in de serie
     
  20. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ja het was wel in de kerk, en zeker bij het lijk. Alleen was het niet echt verkrachting.
     

Deel Deze Pagina