Komen de 3 boeken van halo ook in het nederlands uit??? want ik zou ze graag willen hebben maar niet in het engels want dat vind ik maar shit lezen :{ Maarja ik hoop het van wel en als iemand weet als ze uit komen kun je ook graag zeggen wanneer?????
mm nee zou er niet op rekenen maar ik kan je wel zeggen ik zit ook maar op het VMBO KBL ofzoiets en ik heb het 1ste boek uit in het engels en het gaat goed hoor is echt de MOEITE waard _0/
het engels is echt niet zo ingewikkeld... Boeken zijn best te lezen voor een 16 jarige. Ik weet niet hoe oud je bent?
ik koop ze gewoon bij mijn boeken winkel in de buurd je moet er gewoon naar vragen en dan zullen ze een exemplaar voor je bestelen. dat was teminste wel bij mij.
Ja maar dan blijven ze engels he dat vind ik nou weer shit maarja ik hoo pdat ze ook in nederlands uit komen.
Hehe bedankt voor het linkje. Staan meerdere boekjes met halo, welke moet ik precies hebben :$ en Fable_halo2fan ze zijn in het engels
Ze zijn gewoon in het Engels, en zullen ook nooit in het Nederlands verschijnen, want hoeveel mensen zullen dat boek nou kopen? Je maakt er echt geen winst mee. Er zijn 3 boeken: The Fall of Reach The Flood First Strike Het goedkoopst bestel je op www.proxis.be of www.bol.com