Good old gameplay met nieuwe graphics.. misschien werkt het. Waarschijnlijk niet want bomberman is naar mijn mening toch al flink uitgemolken.. maar we zullen zien
Lol, dit is wel leuk. Nu hebben we niet meer alleen schiet en race spellen op de 360 maar ook dit soort games zoals Bomberman en Kameo
like wtf, een nieuwe look das gewoon een hele nieuwe gast. Maar bomberman rulez dus ik denk dat het wel koop.
als de game wat actievoller word haal ik hem mischien ook wel, die nieuwe look is wel bijzonder stoer!
ik denk dat de japaners hier niet zo blij mee zijn.. Bomberman had een geweldig uiterlijk.. en nu is het gewoon een agressieve terroristen game.. kijk dit spel was lollig vanwege het kinderlijke uiterlijk en de verschillende grappige bommen. nu ik dit zie, het is leuk.. maar niet voor dat genre.. je kan veel kritiek over deze game verwachten..
nope, ik denk dat dit niks word omdat bomberman niet zo hoort te zijn het moet gewoon blijven zoals het is, wat ze wel zouden kunnen doen is het een xboxlive arcade game maken, want dan kun je er nog leuke multiplayerbattles mee houden
Dit is gewoon een schande voor de naam bomberman in mijn ogen, maar zoiets hebben anderen ook al gezegd. Dit is gewoon incashen met behulp van een bekende naam, want dit lijkt op de gameplay na niet eens meer op bomberman
Ik vind het logisch dat ze dit gedaan hebben, de bomberman franchise verkocht gewoon niet meer zo goed als in de N64 tijd ... Dit is tenminste vernieuwend, en vetter natuurlijk ..
Hopenlijk brengen ze alle b.man games naar arcade want dan ga ik erzeker er een paar downloade. Maar ik weet niet wat ik van dit deel moet verwachte... Eerst zien dan geloven.
Ja, maar noem het dan geen bomberman meer. (en niet zeggen dat de naam verkoopt, want je zegt net zelf dat de spellen niet meer zo goed verkopen sinds de N64)
Wow, om ff oude koeien uit de sloot te halen Ik vroeg me af of er uberhaupt mensen zijn die dit spel hebben? Ik zat er aan te denken om het spel te halen in de tijd dat deze thread werd gestart. Maar ik realiseer me nu ineens dat ie al langer dan een maand in de winkels ligt. Maar ik heb hem nooit gezien en er nooit meer wat over gehoord Is er uberhaupt wel content van op marketplace? zijn er ergens filmpjes te vinden van de gameplay? wie helpt me?
Het spel krijgt gemiddeld een 3,4: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/929921.asp?q=bomberman Destijds wilde ik het spel ook kopen, maar na een filmpje op marketplace gedownload te hebben (met ingame beelden) heb ik besloten het spel toch maar mooi te laten liggen. Maargoed om maar even op jouw vraag te antwoorden, het spel heb ik al zien liggen bij een aantal winkels, maar dit waren wel allemaal gameshops. Op internet heb ik geen filmpjes kunnen vinden van de gameplay, maar als je de trailer op marketplace downloaden zitten hier wel wat ingame beelden in verwerkt.