1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[BoNEz|NL] Waar isie heen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door balleknieper, 15 mei 2004.

  1. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Naja zoals de titel al zegt: Waar hangt hij uit? Hij is al een tijd niet actief geweest, zijn laatste post was op 18-02-2004, 21:50. Eerst was hij toch vrij vaak actief, dus heeftie het druk ofzo? Vertel het ons :).
     
  2. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    ??? Om er nou een thread voor t openen...!
     
  3. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Rustig maar, als jij weggaat zullen we dat niet doen ;)

    Maar ik zou het niet weten, hij is toch een mod? Dan ben je het toch enigzins verplicht het forum op z'n minst af en toe te checken of er niet wordt gekloot?

    Misschien druk voor school/werk
     
  4. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik een vraag heb dan stop ik die niet in mijn donkere gaatje, McRed! :) Dit forum is toch bedoeld voor vragen etc.?! En zoals Dodgie al zegt: hij is een mod..
     
  5. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien is zijn toetsenbord gestolen!

    Of is hij een stille dood gestorven als moderator net zoals Xenor (of Xenon, weet het niet meer zo goed) Als dit zo is, vind ik wel dat het gemeldt moet worden aan de leden :)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2004
  6. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm tsja
    na de invoering van V3 heb ik ook de eerste tijd helemaal niet meer op xbw.nl gekeken! :p nu ben ik er zo'n beetje aan gewend en kijk ik er ook nog af en toe op- en op het forum
    maar echt lang zo veel niet als eerst :confused: ik snap het zelf ook niet waarom :D t is toch wel een verbetering

    maargoed :p als het een moderator is is het idd wel vaag .. mail em anders eens even ;)
     
  7. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar als zijn toetsenbord is gestolen kan hij toch niet meer terug mailen
    (Oke sorry :+ )

    Het wordt tijd dat die groene kleur terug komt op het forum, om terug dat Xbox gevoel te hebben :)
     
  8. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is het!!!!

    BoNeZ is bezig om de forum skin groen te verven! En om zeker te weten dat hij door schildert, hebben de andere mods/admins zijn toetsenbord gestolen!
     
  9. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    [BoNEz|NL] hangt anders nog gewoon op het forum rond hoor. Zo was hij een half uur voor deze thread werd geopend nog hier aanwezig. :)
     
  10. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Oh.. loopt het dan zo goed in ASEL dat hij niets hoeft te posten? :). Zijn er geen interessante threads meer voor hem bij :). Misschien als hij deze thread ziet, is de verleiding hem misschien zo groot dat hij wel iets moet posten.
     
  11. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee, eigenlijk bedoel k, heb je er last van, er lopen genoeg mods rond :{
     
  12. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Het viel me gewoon op. Ik heb er geen last van, maar dan blijft het nog steeds een vraag. :)
     

Deel Deze Pagina