Bonusdisc bij MarioKart Double Dash.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2003.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nintendo staat ook op het Britse eiland met een vrachtwagentje volgeladen met games en goodies. Enkele van deze goodies zijn een gigantisch scherm en 4 echte karts met kleinere schermen op het stuur waar je in kunt plaats nemen en een rondje Mario Kart: Double Dash!! kunt spelen.

Gaaf, waanzinnig, bijna niet te bevatten maar dat is het bijzondere niet van het Nintendo evenment. Meerdere bronnen melden namelijk dat in een vraaggesprek met Nintendo Europa er wordt gesproken over een bonus disk met daarop niets minder dan Mario Kart 64!!!

In hoeverre dit echt is, is nog even afwachten, we zitten er achteraan. Maar mocht dit dus een feit zijn dan kan dit wederom voor een reserveringsgekte zorgen evenals dit het geval was bij Legend of Zelda: The Wind Waker, waar Ocarina of Time en OOT Master Quest bij werd geleverd.

www.dgs-online.nl

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    tell me something new...

nee oke, leuk voor de gene die het nog niet wisten.

hmm demo disk.... misschien toch maar preorderen....

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mario kart 64... Willen hebben :p OOT was nog wel nuttig, want dat was echt een coole game, maar mario kart 64 zal je wel niet meer willen spelen na double dash.

4. ccm1982

ccm1982 Let's Play Online

Leuk Bevonden:
    0
    Beter doen ze er ook Mario Kart van Snes bij. Die Rulzz zekers _O_

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, ik heb die OOT bij Zelda welgeteld 1 keer in m'n Cube gestopt, en dat was dan ook om te kijken hoe het er uit zag en ik heb het er 1 minuut later weer uitgehaald om het er vervolgens nooit meer in te stoppen....oftewel: leuk, maar je hebt er niets aan...

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Diez idd leuker dan de N64 versie :p Argh wat miste ik Koopa daar :p Nee niet bowser...

7. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bij de nieuwe Roque Squadron (typo?) krijg je ook een disc extra. Met allemaal art enzo (weet niet wat nog meer). Weet ook niet of dit overal zo is maar iig als je heb pre-orderd bij de replay.

8. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ja? cool.. ik wist wel dat je RS2: Rogue Leader nu co-op kon spelen..

mario kart 64 heb ik overigens niet, dus het zou voor mij wel gaaf zijn als die erbij zit..

Deel Deze Pagina