BOOTMGR is missing

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door DON EL CORLEONE, 8 feb 2010.

1. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Alweer een probleem !

Straks schijfopruiming gedaan net als gewoonlijk, Vervolgens ben ik gaan tanken *pc dus gewoon aangelaten* kom ik terug was de pc uit, heel vreemd ma goed.
    Nu net wou ik hem dus aanzetten, maar nu start hij niet op.

Krijg een zwart scherm met van alles. Maar hoofdzakelijk krijg ik deze fout melding :

BOOTMGR is missing, press ctrl+alt+delete to restart.
    Dit heb ik meerdere malen gedaan, maar heeft vervolgens niet geholpen. Hoe krijg ik dit probleem opgelost ? Heb mijn Vista CD erin gedaan, En Boot from CD als 1ste prioriteit ingesteld.

Dan staat er dus booting from cd/dvd press any key to continue. Ik druk dus op een knop. Maar dan gebeurd er niets, Vervolgens krijg ik weer de zelfde melding :confused::confused:

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Google is je vriend hé ;)

Klik :)

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Vergeet het laatste zinnetje niet:

4. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx both of you :)

Google is idd my friend, ma kon het zo snel niet vinden vandaar, naja morgen ff checken dan ! hopelijk dat het lukt en anders idd : GParted CD proberen

5. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm is toch iets lastiger als ik dacht allemaal, ik moet nu dus een iso branden met bv imgburn * dat is niet moeilijk * hierop moet ik dus een bootmgr opzetten oftewel een bootloader, Maar nu is het zo dat ik dus niet kan branden.

Het enigste wat ik nog kan doen is een linux boot from usb fixen. Dit heb ik nooit eerder gedaan iemand hier ervaring mee ?

Deel Deze Pagina