1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren lvl20 gehaald met wat side missions in The Dust. Verslavende game.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is een goeie character om mee te beginnen? Zijn er dingen die ik nog moet weten als borderlands noobje of spreekt alles voor zich?
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Gewoon een character kiezen die je interessant vind en gaan ;-) Het spreekt voor zich ;-)
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heerlijke intro _O_ Ik ga dan maar voor de siren
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    alles spreekt voor zich 8)? ik snap nog geen kut van dit spel. behalve dat het lootwhoring de gekste is. Wel verslavend zeg elke keer OOEEEH GUN en dan kijken en teleurgesteld zijn dat het minder goed is. Hoezo zijn groene drops eigenlijk vaak slechter dan wat ik al heb? vaak zijn de 'blanco' drops nog beter qua stats..
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Niet zoveel vragen. :p klopt inderdaad wapens zijn niet zo denderend!

    Maar het gaat gewoon om kills maken :D en niet dood gaan! AWESOME!!!!!!!!!
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet zoveel vragen stellen? waarom niet? Dat mag toch gewoon? Ik snap je punt niet helemaal? Misschien moet ik eerst beter worden in het spel? Of zijn het gewoon domme vragen?


    ghehe :+
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Gister begonnen met deze game. Ik heb nog maar 2 uur gespeeld, maar tot nu toe vind ik het nog een beetje saai. Veel uitgestrekte ijsvlaktes. Dat gaat nog wel veranderen natuurlijk, maar het is nog een beetje lineair zegmaar.

    Misschien moet ik m gewoon voor de 360 kopen zodat ik op de bank met een maat Borderlands 2 kan doen. :9 Dit spel is sowieso gemaakt voor coop.
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Nee, daarom, dat mag idd, komma, inderdaad, domme vragen bestaan niet \o/.

    Ja, COOP is awesome. Heb ook een maat waar ik altijd BL mee speel. Alleen jammer dat je 2 gold accounts moet hebben als je online wilt met nog 2 andere peeps. Of je moet een guest inloggen, maar dan slaat die niet op. :emo:
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat ik nu weer merk en ook merkte in Borderlands 1 was dat er veel wapens zijn die volgens de stats slecht zouden moeten zijn, allemaal in het rood. En toch maak ik vijanden er gigantisch snel mee af. Blijft toch altijd goed uitzoeken welke wapens je echt wilt houden en welke niet en stats zeggen dus lang niet altijd alles. Best apart.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    As Gearbox Software is based in Texas and Texas Independence Day is being celebrated this weekend, let's commemorate the holiday with some special SHiFT codes for 5 Golden Keys in Borderlands 2!

    PC / Mac: KJWJ3-SCBFK-S5F3J-JBBB3-BHCJ3
    Xbox 360: WB5TJ-9KF95-3TZ3X-KR3JJ-FW9R3
    PlayStation 3: 5JKJJ-CXZ53-5WWKT-H3WBJ-ZZ55X

    These codes will be active through March 4, 2013 -- be sure to use them before then!

    To redeem, at the Borderlands 2 Main Menu select Extras then SHiFT Code. For help and assistance with SHiFT, visit: http://support.gearboxsoftware.com/categories/20064372-SHiFT

    Aw yeah ik heb 5 golden keys :D
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ahh nice ik nu 14 8) Binnenkort maar eens een sloot openen en kijken of er wat tussen zit :)
     
  13. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Borderlands 2 gekocht voor 24 euro bij de FRS. Dus morgen maar beginnen met spelen. Ik denk dat ik voor de Assassin ga :thumbup:
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    12 voor mij en ik blijf sparen. :+
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij was 20 op xbl... 10 zelfs met een hongaars account :eek:
     
  16. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja ik heb hem graag op CDtje :)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ook. Ik heb een keertje een game on demand gekocht, om het uit te proberen. Daarna ook niet weer omdat het belachelijk duur is vaak en inderdaad een fysieke game wel wat relaxter is.

    Ze hebben de leuke boekjes er ook al uitgesloopt onder het mom van besparingen. My ass! :emo:
     
  18. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Poeh probeerde een quest te doen maar ging best vaak dood. Of ik ben slecht of het spel heeft een goede moeilijkheidsgraad :thumbup:

    Ik heb voor Zer0 gekozen, lijkt me vet om een melee Assassin te worden :eek:
     
  19. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Moet je een personage verslaan om zijn gun te onderzoeken? Hij loopt met een schild en gooit grenades waardoor hij health erbij krijgt.
     
  20. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al dood. Was een quest dat je een vent op zo'n kanon moest plat leggen. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina