1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 3 mei 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, maar dat die er komt staat zo goed als zeker vast. Borderlands I had hem ook en verkoopt nu nog, dus zie geen reden waarom ze Borderlands II niet als GOTY zouden uitbrengen.
     
  2. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Er wordt elk jaar toch maar 1 GOTY jaar uitgebracht?

    Dus het kan net zo goed een andere topgame zijn
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zou kunnen, maar vergeet niet dat de studio's tegenwoordig wel heel erg van de centen zijn. Ik zie hem wel komen die GOTY, vroeg of laat. ;)
     
  4. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Borderlands 2 GOTY-editie bevestigd


    Borderlands 2 krijgt 11 oktober een Game of the Year-editie met daarin alle verschenen DLC.

    Uiteraard zit de game zelf er ook bij. Verder krijg je de vier grote DLC-pakketten (Captain Scarlett and her Pirate's Booty, Mr Torque's Campaign of Carnage, Sir Hammerlock's Big Game Hunt en Tiny Tina's Assault on Dragon Keep erbij. Ook zijn de twee nieuwe klassen, Gaige The Mechromancer en Krieg The Psycho meteen speelbaar.

    Van de resterende DLC is de Ultimate Vault Hunter Upgrade Pack 1 de belangrijkste. Die verhoogt onder meer de levelcap naar 61. De tweede Vault Hunter Upgrade Pack zit er niet meteen bij, ook al is deze al vanaf 3 september verkrijgbaar. Ook hoort deze content niet meer bij de eerste Season Pass.

    Borderlands 2: Game of the Year Edition kost 59,99 euro voor Xbox 360 en PlayStation 3. De PC-versie ligt voor 39,99 euro in de winkels.

    [​IMG]
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Gearbox heeft vandaag een filmpje uitgebracht dat dient als een korte proloog voor de Tiny Tina’s Assault on Dragon’s Keep-DLC uit Borderlands 2. Het filmpje is genaamd + 5 to Punching: A Bunkers & Badasses Prologue.

    [yt]Wirm7butfAE[/yt]
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zijn er mensen hier met de Tiny Tina's Keep DLC. En hebben jullie die 6 ronden arena quest en de raid boss afgerond? Iemand die mij (en SHiz NL) wil helpen bij deze twee quests / achievements ?
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vette proloog. GOTY komt er vroeg of laat wel, maar dan voor minder dan 39,99, misschien zelfs max 29,99.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Pff, zit weer helemaal in de Borderlands vibe. Speel samen met een maatje en we zijn nu beide level 20 en zitten bij het stuk
    dat je sanctuary weer terug hebt nadat het de lucht in ging.

    Genoeg quests om te doen nu (11), en ze worden steeds toffer!
     
  11. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Op naar level 72! Zijn er mensen die willen coopen?
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  13. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    never mind..
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2013
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gister weer even opgepakt.
    Nog steeds op sommige stukken dikke ammo problemen, waardoor ik snel out-of-ammo met een bepaald wapen ben en/of heel veel terug moet lopen naar een ammo vending machine. Merk ook dat ik veel vaker dood ga dan in deel 1.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    welk poppetje speel je? en welk level?
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Axton, level 21.

    Heb een class mod om ammo op te vangen, maar merk daar niet veel van en zit nu op een stuk waar ik er weinig aan heb (hoop Crystaliks en Treshers). Kwam op den duur niet voorbij de Badass Pyro Tresher, dus maar weer terug naar Sanctuary gegaan voor een nieuwe side mission.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je moet erg opletten of je wel wapens hebt die matchen met je level. Paar levels lager en je doet al 50% minder schade. Ammo is vooral de eerste keer erg lastig, aangezien je zo weinig mee kan nemen.
     
  18. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Ben op het moment level 40, als iemand de DLC dragon keep wil spelen of me helpen met die level 50 boss add me!
     
  19. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben op het moment al lvl 62... maar het is no fun als ik je kom helpen denk ik. Dan blaas je overal doorheen.... 8)
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben zelf iets van 34 ofzo. Nadat ik de main story had uitgespeeld was ik er even klaar mee. Balans blijft vreemd / zoek, ene keer knal je zo door stukken heen. Andere keer krijg je zo belachelijk veel enemies of zijn die ineens zo sterk. Ben ook weet niet hoe vaak dood gegaan, terwijl ik daar met Borderlands 1 nooit zo last van had. Wil ook nog steeds m'n oude B1 turret, zoals die van Roland. Moet nog iets van 4 side missions ofzo; lvl 50 boss, ronde 4 en 5 van circle of slaughter en 2 missies in Eridium district dacht ik. Echter krijg ik die map niet volledig zichtbaar en op een klein zwart vlekje heb ik 2 items oid nodig.
     

Deel Deze Pagina