1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    :)
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    bobblehead please haha, ik denk ik deze CE wel koop. Word mijn eerste dan :D
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Gearbox eert overleden fan in Borderlands 2

    Nieuws | 4 november 2011 - Gearbox Software heeft besloten om een overleden fan te eren in Borderlands 2 als NPC. Vorige maand overleed Michael John Mamaril aan kanker, wie een grote fan was van Borderlands. Zijn vriend Carlo besloot om Gearbox Software te contacteren met de vraag of de robot Claptrap een korte eulogie of lofrede kon voorlezen.

    NPC
    Hoewel zijn vriend enkel aan Gearbox Software vroeg om Claptrap een kort tekstje te laten opzeggen, vond Gearbox Software het een goed idee om Michael ook als NPC te laten verschijnen. Het is niet de eerste keer dat Gearbox iets voor fans doet. Eerder besloot de ontwikkelaar een fan te helpen zijn vriendin ten huwelijk te vragen, met de hulp van Claptrap. De eulogie voor Michael is hieronder alvast te horen.

    http://soundcloud.com/tony-12-2/claptrap-eulogy-for-michael/s-tmwpd
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hehe, zeer leuk van Gearbox :)
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Haha wat een bazen actie :)
     
  7. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 vond ik zelf echt te gruwelijk.
    Heb hem wel 4x uitgespeeld en ook online is leuk. Geniaal!!
    Hoop idd wel dat de AI wat slimmer en diverser wordt, maar volgens mij komt dat goed.
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    zag net op de fb pagina van borderlands, dat je nu bij amazone borderlands 2 kan pre-orderen die volgens amazone 30 juni uit komt!
    Kan de link niet kopieren want ben op mijn mobiel.

    Maar juni is niet zo een slimme maand, want dan komen toch nooit 'grote' spellen uit?!
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Daarom zou het juist een slimme datum zijn. Hebben ze geen concurrentie van andere titels. Van mij mag ie zo snel mogelijk uitkomen :)
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    ja maar zijn ook weer mensen op vakantie enzo!
    =p
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Borderlands was such an epically amazing game to play alone or co-op, how are you going to beat that with Borderlands 2? - Jake L.

    We’re very proud of Borderlands, but we’re also aware that is has a lot of rough edges. And that’s where a lot of our focus is going with Borderlands 2. I wish there was just 1 or 2 things I could talk about to easily answer your question, but Borderlands 2 is going to be a much more meaningful experience because of 10,000 little things that are improved in addition to a few big things. We’re improving the enemy AI, the UI, the guns are getting more variety, there are more skills, characters have more personality, missions are better, the plot is stronger, the animations are smoother, vehicles have better handling, and so on and so forth. If we do our jobs right it’ll mean that everything just runs smooth and there is nothing bothering you that takes you out of the “shooter looter” experience.



    What junk foods/stimulants do you keep stockpiled at the office for those "push" periods when you have to do an all-nighter? - P.K.


    Here, take a look inside one of our snack rooms:
    [​IMG]

    Nice :cool:
     
  13. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Borderlands 1 was echt de shit! Deze wordt een day 1 purchase. Vooral na het lezen van die overleden fan, wat een geweldig eerbetoon :).
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    True, instant buy en ben het er ook over eens dat dit een geweldig eerbetoon is.

    Ben benieuwd of er in de toekomst ook meer van dit soort acties komen. Bijvoorbeeld van Ubisoft of EA, dan zouden die online passes beter te verdragen zijn en heb je nog het gevoel dat je iets voor een goed doel hebt gekocht.

    Klinkt misschien stom, maar zo zie ik het dan even. Een hele NPC zelfs en dat zonder dat ze erom gevraagd hebben, dat noem ik pas developers! :thumbs:
     
  15. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk, kan niet wachten op deze game! Borderlands 1 had ik als eerste van Nederland op 1000/1000, het was zo'n heerlijke game!
     
  16. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe de fuck kun je zoiets uberhaupt checken? :+
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809


    Release is 21 September
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mooi, rond die tijd stond er nog niks op de agenda :)
    Ennen, mooie interface / menus!
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    :D Wah vet! Borderlands 2 is voor dit jaar de game waar ik het meeste naar uit kijk, gaat weer vet worden.

    Trailer is trouwens :cool: Geniaal die ClapTrap die op de muziek van Nero zn moves doet :D Zo moet je een trailer maken.

    96,5% more WUB WUB
    870 Gajillion more guns
    1000 degrees hotter


    _O__O_:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Humor ten top die trailer, met name claptrap. Vind hem overigens ook vreselijk irritant zo nu en dan.

    Zin in de game. Heb Borderlands al gaar gespeeld op de 360 en heb nu de GOTY van Deel I op de PC. Lekker met 360 controller erbij en God mode aan. :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina