1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Noxx was bazen groot :). Deze schijnbaar ook. Heb wel zin in nieuwe missies :D.
     
  2. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik moet nog zoveel van de standaard game joh. Vind echt dat de uitbreiding wat te vroeg komt.

    Was begonnen met Zer0 tot level 22 dacht ik. Toen maar opnieuw begonnen met Axton, vond Zer0 toch tegenvallen. Speel alleen maar via co-op. Maat van me speelt met Nechromancer. Echt een goede combi, Deathtrap uit, Turret uit, en lachend kijken hoe alle enemies neergaan :thumbs:

    Ik denk dat ik over een maand of 2 pas kan toekomen aan een uitbreiding.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Uitbreiding komt niet te vroeg, je gamed te weinig!:9
    Vaker gamen!:+
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Mjah te vroeg is het natuurlijk nooit. Je hoeft hem toch nog niet te kopen? Je kan toch ook eerst rustig de game uitspelen en dan pas deze DLC kopen? Het is toch fijn voor mensen die er wel al klaar voor zijn, dat deze DLC al komt?
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is natuurlijk wel fijn dat je direct de DLC kan oppakken na het uitspelen van het spel. Lekker verder met de DLC en daarna walktrough 2 doen :). Helaas voor mij is m'n char al level 50 en voel me dus (nog) niet geroepen om deze DLC te halen. Uiteindelijk haal ik hem sowieso wel.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Pfff, DLC... Ik ben nog niet eens op de helft van de game! 8) Wat een haast daaro! :+
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Over de expansion/DLC:

    bron

    Lekker in PT1 levellen met de nieuwe content, jay! (alleen eerst nog PT1 van XCOM afronden, It's ssoooooooo good!)
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Een paar indrukken over de DLC van mijn kant:

    Gisteren met m'n vriendin de story van de DLC al doorlopen in nog geen drie uur tijd. We waren alle twee level 50 en wilden eerst het verhaal doorspelen. Het verhaal begon goed, maar de missies werden al snel weer erg eentonig in de zin van "haal dit op", "verzamel 4 van dit", "verzamel 5 van dat", etc. Dat is opzich niet erg, maar het einde komt heel plots en knoopt niet alle eindjes goed aan elkaar als je het mij vraagt.

    De twee nieuwe raid bosses zijn verschikkelijk pittig. We hebben er na 20+ pogingen een level 50 Siren bij moeten halen om de eerste baas Hyperius te verslaan. Wel een verassend leuke uitdaging in ieder geval. Helaas liet hij weinig leuke items vallen en mag je deze baas 1 keer in de 24 uur verslaan. Het is eigenlijk de moeite niet dit vaker te doen. Wel laat deze baas een paar nieuwe roze kristallen vallen per keer die je in kan leveren in een shop in Oasis voor roze wapens. Helaas zijn deze roze wapens niet beter dan de oranje die ik al heb dus why bother? De tweede raid boss gaan we hopelijk vanavond tackelen, maar deze is wellicht nog pittiger om te verslaan.

    Nieuwe voortuig is leuk voor wat het is, maar ik heb begrepen dat je deze hovecraft niet in de normale BL2 op kan roepen. Dit heb ik nog niet getest, maar het zou bijzonder jammer zijn als dit het geval is. De game mist al genoeg variatie in voertuigen, dus dit zou een mooie aanvulling geweest zijn. Verder geen extra skillpoints en geen level cap naar 55. De dlc is leuk voor wat het is, maar persoonlijk heb ik het gevoel dat het meer had kunnen zijn. Vooral het verhaal voelt afgeraffeld aan. Vanavond hopelijk de laatste side quests en achievements halen en dan nog eens met een lager level de DLC doorspelen.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2012
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zondag ff die boss verslaan he in de middag? :)
     
  10. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Even over die nieuwe wapens uit de dlc. Het "gerucht" gaat dat de wapens sterker worden naarmate je ze meer gebruikt. Let wel dit is een gerucht en ik kanhet niet bevestigen. Als dat zo is hebben ze iedereen flink in demaling genomen. Idereen klaagt dat die wapens niks toevoegen ^^
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Welke kleur was nou toegevoegd? Roze?
     
  12. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Pink items waren er al.
    Heb er zelfs in mn bezit nu van van t weekend.

    Misschien vallen de wapens voor sommigen tegen als ze al level 50 zijn of al PT 1 hebben gedaan???
    Ik had van de eerste 6-8 wapens bij de DLC er al 3 die veel beter waren dan wat ik daarvoor had en zit nog in PT1.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Jups, uurtje of 1400, I'll be there! :)
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Dus kick ass DLC?
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    geeft de DLC iets extras als jede game zelf nog niet hebt uitgespeeld of is het een DLC wat pas na de main story komt?
    en kan je trouwens, als je halferwege de game bent nog van class wisselen of moet je dan helemaal overnieuw beginnen?
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2012
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    `kijk eens naar de link onder mijn vorige post ... (bron)!
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ty alleen weet ik nu alleen nog niet kan je ook switchen van char tijdens je game? of alleen bij een new game? (want zou best ipv mijn huidige mannetje zon die chick willen zijn.. maar niet helemaal overnieuw beginne..)
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Je zal opnieuw moeten beginnen met je nieuwe class.
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    bah das balen!! nja dan speel ik lekker verder
    ty voor reply!
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Yw. Maar het is misschien wel leuk om andere classes te testen. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina