1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Je kunt het beste dan coop meelopen met een hoog level Je gaat dan onwijs hard omhoog. Zo doe ik het ook :+
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Beetje laks van Gearbox dat ze daar niet bij stil staan... of misschien juist wel.
     
  4. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    nu zonet mijn savefile kapot alles kwijt mijn maya van lvl 43 en mijn badass punten weet niet of ik opnieuw ga beginnen effe geen zin meer in
     
  5. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat? Hoe dan? :'-(
     
  6. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel fijn.....
    =(

    Vraagje over Marcus' gun storage:

    Op een gegeven moment ga je via Thousand Cuts naar The Bunker.
    Lange weg en in het begin van The Bunker zit een vending machine als ik me niet vergis....
    Ik doorlopen...Bunker op het eind verslagen (gaf enorm veel wapens af), door naar de volgende ruimte....Angel "verslagen"...

    Er was geen vending machine en vervolgens bevind je je in de gun storage van Marcus in Sanctuary.
    Die zit vol met guncrates!

    Mn backpack zat vol en dacht dat het handig was dat ik bij Marcus was.
    Kan ik de guns inleveren en terug naar binnen om de kratten leeg te roven...

    Helaas!
    Zodra je naar buiten stapt is de ingang ook gewoon weg.
    Het is gewoon weer een deur waar je niet doorheen kan....

    Dus heb helemaal niks kunnen meenemen uit de storage.

    Kom je er nog een keer of was dat het?
    Denk het laatste...
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2012
  7. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet kan je niet terug, maar het waren toch allemaal random storage chests. Ben geen bijzonder wapen van Marcus tegengekomen ofzo.

    oh en:

    Wacht maar tot je de loot ziet van de eindbaas. Ik heb 5 minuten lang als een stofzuiger moeten rondrennen om alles bij elkaar te rapen 8) Je zou een zeecontainer op je rug moeten hebben om al die loot mee te kunnen nemen!

    Ander vraagje: Is het aan te raden om de DLC te gaan spelen in TVHM?
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2012
  8. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    360: CJWJJ-HR5W6-3RX3R-K6TBT-6TJHT (Shift code)
     
  9. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    weet het ook nie hoe het kan starte het spel gewoon op en hij gaf aan dat ik geen save data meer heb
    thanks voor de shift code trouwens pi3t misschien dat dat motiveerd om weer opnieuw te beginnen
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmz gisteren geprobeerd die expoler acheivement te halen. Nu moet ik alle gebieden nog een keer af welke niet bij de 4 basis explorer achievements vallen. Deze maps hebben ook exits die bij de map horen, dat wordt nog een hele kluif :D.
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^ en helaas heb je in de game niet een lijst met waar je geweest bent. Dus alles dan bij langs. Weekend ook ff alles langs.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb al die achievements gewoon gehaald tijdens het spelen. Die world explorer popte toen ik de final boss area binnen ging! Heb niet apart hoeven zoeken. I am a mean explorer :)
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik had gedacht dat ik deze ook wel zou hebben aangezien ik alle side missions op you will die heb gedaan. Ben ook al bij theremorphus geweest dus dat gebied he ik ook afgetikt. Echter heb ik ergens iets gemist. Pfff. Lets explore.

    Ow en zondag gaat nog door?. Cheers mate.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik las ergens dat je alle randjes van de mappen gewoon even moet aflopen voor de achievement. Alles moet gewoon 'ontdekt' zijn op de map , en dat is niet perse zo als je alle named locations hebt gevonden
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Er zijn een paar makkelijk te missen locations, bijvoorbeeld 2 waarbij je van hoog naar een tentje naar beneden moet springen. Een daarvan is ook een achievement. Ben blij dat ik ze had door gewoon tijdens het spelen alles te explren. Anders wordt het een heel gezoek ...
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Die heb ik ook. Maar ik heb naar mijn idee ook alles afgelopen. Alles missies gedaan en naar mijn idee overal geweest. Maar dat wordt gewoon rondje lopen :D. Nu ik P1 met mijn level 39 assasssin rondloop heb je weinig last van de enemies die rondlopen.
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    welk lvl waren jullie eigenlijk toen jullie de final boss versloegen??

    ben nu zelf pas lvl 12 haha
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Die 2 heb ik; ik moet alleen nog in eridium nogwat ergens in kunnen komen.

    Iets boven het midden van de map heb ik nog een 'zwarte' vlek zitten dat ik niet ge-explored heb....ik heb er omheen gelopen, en de enige ingang is een poortje dat dichtgehouden wordt met electrische (blauwe) beams (staan ook lootchests achter).....die moet ik dus ergens uit kunnen schakelen en dan denk ik dat ik alles heb gezien....maar hoe kom ik daar binnen?!?
     
  19. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 34 geloof ik. Op 1 delivery side missie en de 2 arena's na alles side missies gedaan.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die weet ik :)

    Je moet er omheen lopen en dan kun je ergens een grotje binnen en dan met een ladder omhoog. Dan kom je on top van dat gebouw en dan met je naar binnen kijken. Op een bepaalde plek daar zie je een soort rood oog geschilderd met een soort pijl naar rechts. Daar moet je de explosive barrel waarvan je nog net een stuk ziet kapot schieten. Daarmee ontploft ook het regelpaneel van de electric fence. Spring naar beneden en je kunt naar binnen waar eerst de electric fence was!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina